MS Windows
briani 27239
konsistens??
Fra : Zilly ink

Dato : 17-06-02 22:16

Min Win2000 starter op med at undersøge et af mine drev for konsistens.
Dette drev er i modsætning til de andre drev et FAT32.
Har det nogen betydning?
Win2000 har på disken oprettet en "FOUND.000" fil.

Kan jeg på nogen måde få W2k til at stoppe denne handling ved opstart??

takker

--
Regards

Zillyink.
Remove: 123 from @

Fra : Jens Petersen

Dato : 20-06-02 17:17

On Mon, 17 Jun 2002 23:16:23 +0200, "Zilly ink"
<zilly123ink@hotmail.com> wrote:

>Min Win2000 starter op med at undersøge et af mine drev for konsistens.
>Dette drev er i modsætning til de andre drev et FAT32.
>Har det nogen betydning?

Tja, FAT har nemmere ved at blive fejlbehæftet end NTFS.

>Win2000 har på disken oprettet en "FOUND.000" fil.

Det kunne tyde på at der er en fejl på disken.

>Kan jeg på nogen måde få W2k til at stoppe denne handling ved opstart??

Hvis den gør det hver gang du starter er der vel ikke andet at gøre
end at udskifte disken.

Livet er for kort til defekte harddiske.

--
Jens

Bizarre, ain't it?

Fra : Zilly ink

Dato : 20-06-02 21:28

Jens Petersen wrote:

> Hvis den gør det hver gang du starter er der vel ikke
> andet at gøre end at udskifte disken.

Tjaeh-Joeh, men indholdet på disken er tilgængeligt og disken kører som den skal,
og jeg kan skrive til disken.
Det er som sagt kun i opstarten at der er indikation på at noget ikke helt er som det (måske) burde
være!

Jeg har taget backup, så den store katastrofe ikke rammer mig.

--
Regards

Zillyink.
Remove: 123 from @

Fra : Simon Kamber

Dato : 20-06-02 22:19

> [...]

>Min Win2000 starter op med at undersøge et af mine drev for konsistens.
>Dette drev er i modsætning til de andre drev et FAT32.
Må det ha, min holdt op med at undersøge konsistens den dag jeg
konverterede.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen