Manuelle koder til banke-på, tid før telef~
Fra : Fly

Dato : 17-06-02 20:20

Hejsa!

Jeg mangler lige koderne for hvordan man manuelt kan angive, at der f.eks.
skal gå 15 sekunder før telefonsvareren tager over o.s.v. Hvis det har noget
at sige, så er det en Nokia 6110 på Telmore's net.

--
Peter Fly
(Please move the monkey from my address)

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-06-02 20:29

Fly skrev:

> [...]
> f.eks. skal gå 15 sekunder før telefonsvareren tager over o.s.v. Hvis
> det har noget at sige, så er det en Nokia 6110 på Telmore's net.

Log på din Telmore-konto og kig under Indstillinger

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-06-02 05:47

"Fly" <flyMONKEY@mad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gå 15 sekunder før telefonsvareren tager over o.s.v. Hvis det har noget
> at sige, så er det en Nokia 6110 på Telmore's net.

Banke på aktiveret: *43#

Banke på deaktiveret: #43#

Viderestille til NUMMER efter 15 sekunders manglende svar: **61*NUMMER**15#

Tallet 15 kan i ovenstående udskiftes med tallene 5, 10, 20, 25 eller 30. 30 sekunder
er maksimumstiden.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 18-06-02 06:12

> Jeg mangler lige koderne for hvordan man manuelt kan angive, at der f.eks.
> skal gå 15 sekunder før telefonsvareren tager over o.s.v.

Der er en god guide her:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=vidstil1.txt

*Fischer