MS Windows
briani 27239
Kontrol panelet og hvordan fjerne man en g~
Fra : Bjorn Jensen [5854]

Dato : 17-06-02 20:41

Hej

Jeg er løbet ind i et underligt problem = ikke prøvet før = hjælp

Jeg har fejlagtigt forsøgt at indtallere noget software til et lydkort. Man
havde bare glemt at fortælle mig, at sælgeren havde 1 år efter det
oprindelige køb skiftet lydkortet og indstalleret nogle nye drivere. Og
åbenbart ikke sørget for at mine bekendte havde fået installationssoftwaren
m.v.
Grundet den manglende information har jeg så siddet i flere timer med en
forkert cd-rom og forsøgt installere driverne og ikke kunnet forstå hvad
f..... der skete.

Nå - efter at jeg havde fået oplysningen om ændringen villige jeg så forsøge
at fjerne en gruppe jeg ikke aner hvordan jeg havde fået installeret i
kontrolpanelet med navnet: Aureal Vortex Audio.
Men det kan jeg ikke!!!
Jeg har forsøgt at søge på hele navnet, dele af navnet i
registreringsdatabasen og her fjernet alt, hvad jeg "turde". Men gruppen er
der stadigvæk og der er ingen af-installerings funktion overhovedet!

Hvad gør man egentligt - når en totalt re-installering er noget absolu udset
indtil videre?

Bjørn

Fra : Gevaldi

Dato : 17-06-02 21:05

Bjorn Jensen [5854] skrev:

> Hej
>
> Jeg er løbet ind i et underligt problem = ikke prøvet før = hjælp

Læs denne tråd, som kun er få timer gammel:

et lille hint: Alle iconerne i kontrolpanel
hedder noget med cpl, så hvis du leder
efter disse filer i dit system bibliotek så
finder du nok dem du skal have slettet.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Martin Østerberg

Dato : 17-06-02 21:30

On Mon, 17 Jun 2002 21:40:49 +0200 skrev "Bjorn Jensen [5854]"
<bjornjen@nospam-post1.tele.dk> ...:

>Hvad gør man egentligt - når en totalt re-installering er noget absolu udset
>indtil videre?

Har du ledt efter filer der hedder *.cpl ?
En af dem kunne være den du gerne vil fjerne.

Martin

Fra : Bjorn Jensen [5854]

Dato : 17-06-02 23:12

Hej

Gevaldi og Martin

Takker

Og nej - jeg havde ikke søgt cpl -filerne endnu...

Bjørn