Skærm i stykker - hvad så?
Fra : Dopedog

Dato : 17-06-02 20:11

Ja som den store klovn jeg er kom jeg til at sætte mig på min telefon idag
og selvom jeg ikke er synderlig tyk (!) skete der altså noget med skærmen ..

Hele midtområdet er skærmen er helt.. ja sort, blå et-eller-andet også
selvom telefonen er slukket.
Når telefonen er tændt kan man kun lige se hvad der står i øverste venstre
hjørne + nederste højre hjørne.

Kan man købe en ny skærm? I så fald, hvorhenne?
Og er det noget man selv kan sætte i?

Telefonen er forresten en Nokia 6210'er

På forhånd tak!

-Ronnie

Fra : Ove Kristensen

Dato : 17-06-02 20:57

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> og selvom jeg ikke er synderlig tyk (!) skete der altså noget med skærmen

Det der er gået i stykker er ikke en skærm, men et display, og du kan godt
købe et nyt - jeg vil tro at du kan få det hos fa. T.Hansen i Middelfart.

Med venlig hilsen
Ove.

Fra : Dopedog

Dato : 17-06-02 23:10

Ok du har vel ikke tilfældigvis et link ? :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Dopedog

Dato : 17-06-02 23:11

Ok jeg fandt selv siden ... tusind tak skal du ha

-Ronnie

Fra : Steen

Dato : 25-06-02 11:40

Ca. £13 i UK