BIOS opgradering?
Fra : Bjørn G

Dato : 17-06-02 18:55

Hejsa, jeg er ikke særligt meget inde i alt det her med BIOS ol. Og nu har
jeg fået at vide at jeg skal opgradere den jeg har, det drejer sig om denne
her: "award modular BIOS v4.51PG"

Hjælp modtages med kyshånd

Bjørn G

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 20:22

Bjørn G wrote:
> [...]
> jeg fået at vide at jeg skal opgradere den jeg har, det drejer sig om denne

lige den information er nytteløs.. der er mange.. RIGTIG mange
motherboards med samme BIOS.. det vi skal bruge er Motherboard Mærke
og Model nummer.. så kan vi fortælle dig hvor du finder en ny og
derefter hvordan det gøres.. :)

Dennis

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-06-02 22:23

Og så spørger jeg lige igen: Hvorfor skal du opgradere bios? Hvem har
fortalt det? Hvad skulle det hjælpe?
Mange har stor nytte af at opgradere bios og andre kan ikke bruge det til en
s..., da deres pc kører godt i forvejen. Jeg har flashet en del bios, men
min egen, som sjovt nok er den samme som din (på et ASUS A7V kort), har jeg
ikke gjort noget ved, da min pc kører fortræffeligt uden problemer, og
derfor kan jeg næppe blive lykkelig af en opgradering, med den lille fare
der altid er ved at flashe - strømafbrydelse og hvad ved jeg.
Men hvis det virkelig er nødvendigt, så er det som andre skriver via
bundkortfabrikanten, at du skal finde de nødvendige filer og også vejledning
om, hvordan du gør.

Kurt

Fra : Peter Binderup

Dato : 17-06-02 20:20

Det er mere vigtigt at du oplyser hvilket bundkort det er du har...

/Peter