FIFA 2002 patch
Fra : Raini

Dato : 17-06-02 16:50

hvor kan jeg finde den officielle patch til FIFA 2002, jeg har prøvet på
deres officielle hjemmeside men der kan jeg ikke finde den :o/

Fra : Brian Bünger Kottal

Dato : 17-06-02 19:06

Er der kommet en patch til f1 2002 ? - prøv www.avault.com

Det er et sted hvor de anmelder spil. Man kan også hente demo'er og patches

/Brian Kottal

Fra : Darth_Vader

Dato : 17-06-02 19:36

man skal bruge den autoupdate funktion der ligger når man har installeret
spillet

EA udsender vistnok ikke patches til fifa pga piratkopier

seneste spilversion hedder 1.04 (version.txt i fifamappen)
vær opmærksom på at de forskellige versioner IKKE kan kommunikere sammen
online...........
mvh
henrik

Fra : Raini