Motorola 191 skriver kun tal!
Fra : Nick

Dato : 17-06-02 16:27

Den lokale finansministers T191 skriver pludselig kun tal. Ikke tegn eller
bogstaver. Den virker ellers fin, men det er så pokkers svært at tyde en SMS
der kun består af tal...

Har nogen en idé om hvad jeg skal gøre?
(Hjælp mig, inden hun himler alt for meget op om "teknikgeni",
"mobilhelvede" og alt det der...)

--

Mvh / Best Regards

Nick

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-06-02 16:33

Nick skrev:

> [...]
> at tyde en SMS der kun består af tal...
>
> Har nogen en idé om hvad jeg skal gøre?
> (Hjælp mig, inden hun himler alt for meget op om "teknikgeni",

Kender ikke pågældende model, men...

Hvis det ligner andre mærker og modeller, er der en knap du kan skifte
mellem hvilken tilstand du skrive - tal, små bogstaver, store bogstaver,
tegn.
Hvilken knap det så er - tja..... gode bud er # eller *, men ellers prøv dig
frem...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Nick

Dato : 17-06-02 17:46

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det ligner andre mærker og modeller, er der en knap du kan skifte
> mellem hvilken tilstand du skrive - tal, små bogstaver, store bogstaver,
> tegn.

Udmærket forslag, men så langt har jeg trods alt tænkt. Jeg har resat
indstillinger (via menuen), pillet batteriet ud, besværget i cirklende
bevægelser over den - mens jeg mumlede citater fra udvalgte Jodle Birger
sange, kastet den ned i sofaen med et primalskrig... Intet hjalp.

Kan man åbne, kortslutte og super-resette? (Uden at slette EEPROM'en)

/Nick