mailform men hvordan
Fra : Morten B

Dato : 17-06-02 15:15

Jeg vil gerne have en mailform, hvor man kan vælge mellem forskellige
modtager ved at krydse af ud for modtageren.
Er der nogen der ved hvor man kan finde det eller hvordan man laver det
jeg har lavet siden, men mangler progameringen så det virker.

http://home1.stofanet.dk/bonhvf125sok/mailbox.htm

Fra : Allan Johansen

Dato : 20-06-02 00:03

"Morten B" <blankensteiner@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der ved hvor man kan finde det eller hvordan man laver det
> jeg har lavet siden, men mangler progameringen så det virker.

Hej Morten B

Her kan du se, hvordan du laver en formular uden brug af FP (Frontpage) og
extensions, hvilket er krævet, når du laver en formular i FP.

Lær at lave en formular: http://www.html.dk/artikler/00011/

Send e-mails med formmail: http://www.html.dk/artikler/00012/

Skulle det ikke være nok, så kan du søge videre på www.html.dk, hvor de
andre artikler også kommer fra.