Power Wigglers hjælp mig lige
Fra : Leif

Dato : 17-06-02 15:05

Læste om P&T mesteren fra 2001. Han benytter disse "orm",
men hvordan sættes de på?
Min pose indeholder nogle, der består af mange "led".

På forhånd tak.
Leif, der mistede en 6+kg, i fredags fordi 3-krogen fik 2 kroge rettet ud.

Fra : poelse

Dato : 17-06-02 16:36

"Leif" skrev d. 17-06-02 15:05 dette indlæg :
> [...]
>
> På forhånd tak.
> Leif, der mistede en 6+kg, i fredags fordi 3-krogen fik 2 kroge rettet

Disse små power-maggots sættes på en langskaftet enkeltkrog, tre ad
gangen, således at du fører de to på krogen og den tredie skal således
hænge og dingle i krogbøjningen. Altså de klippes i stykker af tre orm.

Fisk dem efter et boble- eller bombardoflåd, gerne 3 - 6 meter efter, og
spin ind efterfulgt af et spinstop. Ørrederne tager gerne krogen efter
spinstop, hvor den daler langsomt ned gennem vandet.

Jeg har selv brugt dem en del efter at have set omtalte mester i aktion,
og tager aldrig til put & take uden en pose.

Knæk og bræk!

http://www.kandu.dk/