MS Windows
briani 27239
Fjernstyring af computer over netværk
Fra : Matthiessen

Dato : 17-06-02 14:21

Jeg har ledt i en ******** tid efter et program til at fjernstyre en anden
computer på samme netværk. De eneste programmer jeg fandt var nogle som
kører over nettet, det gik alt for langsomt.

Nogen der kender et program de kan anbefale ? Skal bruges til at styre en
filserver bla.

Hilsen
Anders Matthiessen
web@dioder.dk

Fra : Mr. Searching

Dato : 17-06-02 14:32

Matthiessen,

> Nogen der kender et program de kan anbefale ? Skal bruges til at styre en
> filserver bla.

Jeg kan klart anbefalde NetOP, men den er selvfølgelig ikke gratis.

Den kører perfekt, både online og via LAN. Du har desuden en hav af
muligheder for at indstille serveren som du gerne vil.

Link:
http://www.netop.dk/

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching
E-Mail: yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS
ICQ# 19092605

Fra : barrett

Dato : 17-06-02 15:00

"Mr. Searching" skrev d. 17-06-02 14:32 dette indlæg :
> Matthiessen,

> En anden mulighed er VNC der er et freewareprogram, kan ikke så meget
som Netop
men alligevel en hel del sammenholdt med at det er gratis:
http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html

mvh
Barrett

http://www.kandu.dk/

Fra : Matthiessen

Dato : 17-06-02 19:04

> En anden mulighed er VNC der er et freewareprogram, kan ikke så meget
> som Netop men alligevel en hel del sammenholdt med at det er gratis

Det kunne jeg ikke få til at virke desværre, kun over nettet.

/Anders Matthiessen
www.dioder.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-06-02 18:45

Matthiessen wrote in <3d0e249e$0$715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Det kunne jeg ikke få til at virke desværre, kun over nettet.

Det fungerer ens uanset om det er over internettet eller lokalnet.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Matthiessen

Dato : 17-06-02 20:26

Mr. Searching wrote:
> Jeg kan klart anbefalde NetOP, men den er selvfølgelig ikke gratis.

Jeg har lige hentet demoen, og det lover godt :)
mange tak for tippet

Anders Matthiessen
--
web@dioder.dk - www.dioder.dk
lighstyling med dioder

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-06-02 14:56

"Matthiessen" <matthiessen.SLET.@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører over nettet, det gik alt for langsomt.
>
> Nogen der kender et program de kan anbefale ? Skal bruges til at styre en

Jeg har i en længere periode brugt "Remote Administrator", det er smadder
smart.. Fylder ikke en fis, kan fjernestyre din PC ved hjælp af to filer på
en
diskette + en kode..