USB 2.0 netværk
Fra : Lars Dahl

Dato : 17-06-02 13:37

Hej NG!

Nogen der har haft erfaringer med Subj?

- Hvilket kabel skal man bruge til netværket?
- Er det nødvendigt med en HUB hvis mere end to computere skal connectes?
- Kan netværket køre der teoretiske 480 Mbit/s?
- Hvad er helhedsindtrykket af systemet? Noget man gider at bruge tid på,
eller skal vi bare holde og til gode gamke 10/100 Mb TP-netkort?

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen
Lars Dahl

Fra : newbie

Dato : 17-06-02 15:04

har selv samme spørgsmål bare mht. Firewire (via SB Audigy)...
-Niels

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-06-02 19:27

Efter hvad jeg har læst og hørt, så har Firewire ikke den netværksmulighede
uden en ekstra adaptor...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-02 07:51

"Lars Dahl" <sproejtemaas@mail.dk> wrote in message
> Efter hvad jeg har læst og hørt, så har Firewire ikke den
netværksmulighede
> uden en ekstra adaptor...

øhm øhm

I Audigy er der netop indbygget netværks chip.. Man skal godtnok købe link
kabler til at sløjfe mellem audigy kortene.. Men ellers skulle den være god
nok

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 18-06-02 00:24

"Lars Dahl" <sproejtemaas@mail.dk> wrote:

> Nogen der har haft erfaringer med Subj?

Nej.

> - Hvad er helhedsindtrykket af systemet? Noget man gider at bruge tid på,
> eller skal vi bare holde og til gode gamke 10/100 Mb TP-netkort?

Hvis det bare er 2 computere der skal forbindes koster Gigabit netkort jo
næsten ingenting efterhånden.

se: http://www.proconsult.dk/go/netpwla8390mt

P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 18-06-02 08:47

Ulrik Lunddahl wrote:
> se: http://www.proconsult.dk/go/netpwla8390mt

Lækkert site, ikke en linie java-script eller ligende.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-02 07:54

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message

> Hvis det bare er 2 computere der skal forbindes koster Gigabit netkort jo
> næsten ingenting efterhånden.

Ja, det er jo det

Men sig mig, hvornår kommer der 1000base-TX gigabit kort?

De skulle være en del billigere, specielt til Cat 6 og derover
indstallationer...

1000base-t kan jo køre over cat 5e