KinScape Good, Affordable Web Design
Fra : Kindred

Dato : 17-06-02 13:36

If you want a web site designed for personal or business reasons,
KinScape Ltd can design one for you from £150/$150 upwards.

Have a look at our portfolio and rates, which include domain
registration, design and hosting, all at affordable prices.

Click on the link below and see what we can design for you today:

http://www.kinscape.com

Cheers,

-K.

Fra : John Wollau

Dato : 18-06-02 19:06

Hej.

Jeg tror det er den forkerte målgruppe, da jeg forestiller mig at folk der
bruger
denne NG, gerne selv designe/programmere deres hjemmesider.

Ligesom jeg forstiller mig at denne mail er omsonst, da du sikkert
ikke forstår dansk, og heller aldrig vender tilbage til denne NG.

/John