GTA 3 er noget lort!!!! fat det.
Fra : erniefri@hotmail.com

Dato : 17-06-02 12:56

det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
lorte lorte lorte spil.

Fra : BorreBoy

Dato : 17-06-02 13:03

<erniefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
> lorte lorte lorte spil.

Du er sgu' underlig!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-06-02 13:08

erniefri@hotmail.com wrote:

> det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
> lorte lorte lorte spil.

Tag dig sammen.

Hvis du ønsker nogen skal tage dig seriøst så bliver du nødt til at komme
med nogen begrundelser, alternativt kan du fortsætte i samme stil og
sætte ny rekord for tåbeligste indlæg i gruppen samt blive den som står i
flest kill-filtre

Mvh

Bruno

Fra : Mogens

Dato : 17-06-02 13:11

On 17 Jun 2002 11:55:35 GMT, erniefri@hotmail.com wrote:

>det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
>lorte lorte lorte spil.

Nå lille ven, du synes nok at "lort" er et spændende ord.
Er det fordi din mor har sagt at du ikke må bruge det ?

Fra : :-=J.L.C & B.F =-:

Dato : 17-06-02 14:14

øhhh... er der fordi han ikke kan få det til at køre ordenligt på sin puter
?? )) eller hvad ?

Fra : Nis Deleuran

Dato : 17-06-02 14:15

> det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
> lorte lorte lorte spil.

Ja, hver sin smag, men skriv dog nogle argumenter (ordenlige...*suk*...).
Det er for plat bare at skrive det her.

Fra : Svend Emil

Dato : 17-06-02 14:32

> Ja, hver sin smag, men skriv dog nogle argumenter (ordenlige...*suk*...).
> Det er for plat bare at skrive det her.

JA, og hvis du lægger mærke til det, så giver han heller ikke respons på det
alle folk har skrevet, og det er heller ikke særlig smart at lave stavefejl
i sådan et "udråb" , som samtidig ikke bunder i noget dybere.
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 17-06-02 14:46

> alle folk har skrevet, og det er heller ikke særlig smart at lave
stavefejl
> i sådan et "udråb" , som samtidig ikke bunder i noget dybere.

Jeg blandede det lige sammen med en af hans andre "argumentationer" mod
spillet,
og jeg undskylder meget
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 17-06-02 14:14

<erniefri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
> lorte lorte lorte spil.

Kan din Spectrum ZX ikke køre det da ?

Fra : Devast8or

Dato : 17-06-02 15:22

Jeg tror det er ved at være tid til din medicin...

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : JH

Dato : 17-06-02 17:28

erniefri@hotmail.com wrote:
> det er et lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte lorte
> lorte lorte lorte spil.

Det var dog en dejlig velbegrundet udtalelse!

Og:
Det gør det altså ikke bedre at bruge
forskellige nicknames - Mogens/erniefri@hotmail.com
Slet ikke når du er så dum at bruge samme email-adresse.

JH

Fra : Mogens

Dato : 17-06-02 17:41

On Mon, 17 Jun 2002 18:27:35 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

>Og:
>Det gør det altså ikke bedre at bruge
>forskellige nicknames - Mogens/erniefri@hotmail.com
>Slet ikke når du er så dum at bruge samme email-adresse.

Jeg tror lige du skal kigge efter en gang til inden du
disker op med den slags ubegrundede påstande.
Jeg er den Mogens der har svaret på et par af erniefri's
indlæg og vi har absolut ikke samme email addresse
eller er den samme person.
Min email er moveng@portalen.no og ikke erniefri@hotmail.com

mvh Mogens

Fra : JH

Dato : 18-06-02 10:38

Mogens <moveng@portalen.no> scribbled:

> [...]
> Jeg er den Mogens der har svaret på et par af erniefri's
> indlæg og vi har absolut ikke samme email addresse

Jeg ved det - jeg ved det - *Rødme -rødme*.
Jeg opdagede det, så snart jeg havde sendt posten.
Prøvede faktisk febrilsk at slette den, men fik nogle
mærkelige fejl fra serveren.

Undskyld Mogens.

Vh JH

Fra : Mogens

Dato : 18-06-02 11:02

On Tue, 18 Jun 2002 11:37:38 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

> [...]
>Jeg opdagede det, så snart jeg havde sendt posten.
>Prøvede faktisk febrilsk at slette den, men fik nogle

OK, det er så i orden. Vi siger bare
at det var varmens skyld alt sammen.

mvh Mogens

Fra : erniefri@hotmail.com

Dato : 23-06-02 11:08

> [...]
>Jeg er den Mogens der har svaret på et par af erniefri's
>indlæg og vi har absolut ikke samme email addresse

tak