P4B533 og AGP pro ????
Fra : tommi - Liquid hoop

Dato : 17-06-02 11:35

Hej

Hmm flere siger at Asus P4B533 kun kan køre AGP pro ??
Vil det sige når jeg får det nye bundkort at jeg ikke længere kan bruge mit
matrox G450 ??

Mvh Tommi

Fra : Mogens

Dato : 17-06-02 12:14

On Mon, 17 Jun 2002 12:34:57 +0200, "tommi - Liquid hoop"
<iversen@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Hmm flere siger at Asus P4B533 kun kan køre AGP pro ??
>Vil det sige når jeg får det nye bundkort at jeg ikke længere kan bruge mit
>matrox G450 ??

Hej

Så vidt jeg kan se har dit bundkort en almindelig AGP port,
men selvom den skulle have en APG Pro port er denne
kompatibel med almindelige AGP kort.

Jeg har et Soltek kort med AGP Pro port og her er den
ene ende af AGP porten blændet af med en lille klods
som skal fjernes før man kan sætte et AGP Pro kort i.

mvh Mogens