ICQ + FTP + TDC bredbånd
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 17-06-02 10:55

Hej NG

Jeg har TDC bredbånd og bruger ICQ og FTP
og oplevere RET ofte at begge orpgrammer går ned. men ICQ kommer op igen.

Er der andre som har oplever det samme ?

Jeg bruger TDC 2601 routeren via Siemens modem og skillefilter og ved at
TDC bruger Ericsson udstyre som DLSAM
og det kunne måske være detfor ? eller bare en løs forbindelse.
Har snakket med TDC sup, men de siger bla bla...

Så det har jeg opgivet men regner med at konventer til Netexpress, hvor
disse problemer ikke sker...
Jeg mener kun det er TDC bredbånds kunder som er ofret :(

MvH

Thomas Nielsen
ww.tdn.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 11:04

Mon, 17 Jun 2002 11:55:13 +0200, skrev "Thomas Nielsen"
<info@tdn.dk>:

>Jeg har TDC bredbånd og bruger ICQ og FTP
>og oplevere RET ofte at begge orpgrammer går ned. men ICQ kommer op igen.
>
>Er der andre som har oplever det samme ?

news:tele.internet.adsl vil være det rigtige sted til dine
spørgsmål.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-06-02 11:09

> news:tele.internet.adsl vil være det rigtige sted til dine
> spørgsmål.

Eksisterer ikke hos Sunsite...... Er der en tastefejl ???

Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 11:16

Mon, 17 Jun 2002 12:09:23 +0200, skrev "Ole Rasmussen"
<wolle@nork.auc.dk>:

>Eksisterer ikke hos Sunsite...... Er der en tastefejl ?

Er du ikke TDC-kunde?

Det er en intern TDC-gruppe med mange aktive adslbrugere, som er
flinke til at hjælpe.

Du kan finde den på TDCs newsservere, dtext.news.tele.dk eller
news.tele.dk, den førstnævnte er bedst.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-02 11:22

Knud Gert Ellentoft skriver:

> Er du ikke TDC-kunde?

Jo, men hans forbindelse er ikke kommet op at stå. HAn skriver fra en
forbindelse på AUC (Ålborg universitetscenter)

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-06-02 11:44

> Jo, men hans forbindelse er ikke kommet op at stå. HAn skriver fra en
> forbindelse på AUC (Ålborg universitetscenter)

Nej, han skriver fra sit arbejde

Og så staves det Aalborg !!!!!!!! (grrrrrr)

Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 11:52

Mon, 17 Jun 2002 12:21:59 +0200, skrev "Klaus D. Mikkelsen"
<Moppe@post6.tele.dk>:

>Jo, men hans forbindelse er ikke kommet op at stå. HAn skriver fra en
>forbindelse på AUC (Ålborg universitetscenter)

Det første indlæg er da ellers sendt via TDCs newsserver.

Og spørgsmålet starter sådan:

Hvordan kan man have sådanne problemer, hvis forbindelsen ikke er
oppe og køre?

Jeg så godt, at det andet indlæg var sendt gennem Sunsite, men
det første indlæg har Thomas Nielsen skrevet og det andet har Ole
Rasmussen.

Da jeg besvarede i anden omgang lagde jeg ikke mærke til, at det
var to forskellige afsendere.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-06-02 13:02

> Da jeg besvarede i anden omgang lagde jeg ikke mærke til, at det
> var to forskellige afsendere.

Det må da være det man kalder en "hovsa"-oplevelse

Ole

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 17-06-02 15:52

"Ole Rasmussen" <wolle@nork.auc.dk> wrote in message

> Det må da være det man kalder en "hovsa"-oplevelse
>
> Ole

Hej NG
Forbindelsen er skam oppe
men det der er fejlen er at min linje TDC bredbånd "hopper" op og ned...
Men jeg vil da smutte over i en anden NG og beskrive det der.

Mvh
Thomas
www.tdn.dk