Support til Bowie?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-06-02 10:46

Hej. Jeg er jo så heldig, at jeg skal til Bowie i Horsens d. 5/7 og så
er det jo, at jeg er nysgerring om, hvem der kommer som support/warm
up. Nogen der ved det?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-06-02 10:53

On Mon, 17 Jun 2002 11:46:29 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Nogen der ved det?

Ahh... Fandt ud af det.. Det er et band, der hedder The White Stripes.
Kender dem ikke, men det bliver da spændende.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-06-02 11:30

On Mon, 17 Jun 2002 11:52:59 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Ahh... Fandt ud af det.. Det er et band, der hedder The White Stripes.
>Kender dem ikke, men det bliver da spændende.

http://www.whitestripes.com/about.html
Hent et smuglyt her:
http://www.epitonic.com/artists/thewhitestripes.html
Eller:
http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=186764039/pagename=/RP/CDN/FIND/popsearch.html/clickID=tn_srch_txt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mikster

Dato : 18-06-02 15:56

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ahh... Fandt ud af det.. Det er et band, der hedder The White Stripes.
> Kender dem ikke, men det bliver da spændende.

Skal se dem til Roskilde. Kun en trommeslager og en guitarist/sanger, men
alligel vel rock for alle pengene. Glæd dig og download (åh nej jeg sagde
det forbudte ord) f.eks. "Fell In Love With A Girl" for et lille smuglyt.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-06-02 12:40

On Tue, 18 Jun 2002 16:55:59 +0200, "Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>det forbudte ord) f.eks. "Fell In Love With A Girl" for et lille smuglyt.

Jeg må sige det lyder meget kedeligt og idéforladt. Men måske det er
bedre live?

Morten
morten@bowman.dk