Ny Nokia 6610
Fra : hl

Dato : 17-06-02 10:18

Ser meget spændende ud og kunne blive en værdig konkurrent til T68i.

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610/features.html

Det eneste som den umiddelbart mangler er bluetooth, men ellers har den FM
radio (yurk) java (guf) triband osv.

Fra : Hov-Hov

Dato : 17-06-02 11:17

"hl" <hljensen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610/features.html
>
> Det eneste som den umiddelbart mangler er bluetooth, men ellers har den FM

Den er sq da ugly!! Køb hellere en Ericsson..

Johnny
www.hov-hov.dk - guiden til dit liv..!

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-06-02 12:06

"Hov-Hov" <js@juice.dk> skrev i en meddelelse
> Den er sq da ugly!! Køb hellere en Ericsson..

Vi siger tak for månedens mest konstruktive indlæg

Fra : Hov-Hov

Dato : 17-06-02 13:11

> Vi siger tak for månedens mest konstruktive indlæg

Takker *s*

Johnny

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-06-02 11:27

"Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote:

>"hl" <hljensen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

>Den er sq da ugly!! Køb hellere en Ericsson..

Hverken T68i eller den nye T600 har java. Det skal min næste telefon
helt klart have (jeg har pt en opdateret T68m).

Peter

Fra : hl

Dato : 17-06-02 12:47

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message har den FM

> Hverken T68i eller den nye T600 har java. Det skal min næste telefon
> helt klart have (jeg har pt en opdateret T68m).

Ja, det må helt klart blive et *must have* hvis en mobiltlf, skal kunne
konkurre fremover og på det punkt er Sony - Ericsson indtil videre taberen.,
men mon de ikke får præsenteret noget idag på messen i Singapore ?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-06-02 12:03

"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote:

>Ja, det må helt klart blive et *must have* hvis en mobiltlf, skal kunne
>konkurre fremover og på det punkt er Sony - Ericsson indtil videre taberen.,
>men mon de ikke får præsenteret noget idag på messen i Singapore ?

T600 er ny fra i dag. Der kommer også en T300 og T200. Desuden kom de
med et nyt CommuniCam MCA-25. Endelig er der også en ny T68i i grå. Se
http://www.sonyericsson.com/communicasia

Peter

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 20-06-02 12:53

"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
taberen.,
> men mon de ikke får præsenteret noget idag på messen i Singapore ?

Vent til Sony.eric P800 kommer. Den er java-understøttet i dens symbian OS.

...og så er den iøvrig temmelig hurtig i forhold til Nokia7650 (havde mine
klamme fingre på dem begge på Cebit).

Kenneth S

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-06-02 15:59

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVETHISKrak.dk> wrote:

>"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote in message

>taberen.,
>
>Vent til Sony.eric P800 kommer. Den er java-understøttet i dens symbian OS.

Det her er en tråd om 6610. Og så er P800 for stor og tung - ganske som
7650 iøvrigt.

Peter

Fra : Christian Larsen

Dato : 20-06-02 17:29

Hej.

Du kan altså ikke slet sammenligne hastighed m.v. fra noget du har set på
Cebit messen. Disse SW og HW versioner er jo overhovedet ikke færdige, hvis
de var, var der jo ligesom ingen grund til ikke at begynde på at sælge
tlf.'erne med det samme, vel!?. ,-)

m.v.h.
Christian.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-06-02 11:32

> [...]

>http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610/features.html
>
>Det eneste som den umiddelbart mangler er bluetooth, men ellers har den FM

Jeg forstår heller ikke, hvorfor den ikke har bluetooth. Det må da være
et must i en ny high-end telefon.

Rigtigt ny er den iøvrigt ikke. Eneste forskel på den og 7210 er
udseendet. Og så følger PC Suite 5 med på cd.

Peter

Fra : hl

Dato : 17-06-02 12:48

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message .html

FM

> Jeg forstår heller ikke, hvorfor den ikke har bluetooth. Det må da være
> et must i en ny high-end telefon.

ja, det er lidt uforståeligt, meen

> Rigtigt ny er den iøvrigt ikke. Eneste forskel på den og 7210 er
> udseendet. Og så følger PC Suite 5 med på cd.

hænger nok sammen med at den er en 7210 i nyt design.

Fra : Anders

Dato : 17-06-02 16:59

> ja, det er lidt uforståeligt, meen

Er helt enig - hvorfor pokker har den ikke Bluetooth???

> hænger nok sammen med at den er en 7210 i nyt design.

Nolge der ved om den passer sammen med det originale håndfri til 6510 ? Det
håber jeg sgu da jeg lige har fået det installret....

Fra : Dr. Ralph

Dato : 18-06-02 09:46

>Nolge der ved om den passer sammen med det originale håndfri til 6510 ? Det
>håber jeg sgu da jeg lige har fået det installret....

Tvivler, da Nokia starter en helt ny stik serie med deres 7210 - og
6610 er bygget på 7210 og ikke på 6510, som 6610 ellers ligner mere
end 7210.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-06-02 12:18

"Anders" <as@a.dk> wrote:

>Er helt enig - hvorfor pokker har den ikke Bluetooth???

>Nolge der ved om den passer sammen med det originale håndfri til 6510 ? Det
>håber jeg sgu da jeg lige har fået det installret....

Desværre ikke. 6610 og 7210 benytter den nye Pop-Port. Med den har Nokia
endelig fået en system-port, så der kan laves ydre enheder, der er
integreret med telefonen - som Ericsson har haft det i mange år. Du kan
læse mere om Pop-Port på http://nokia.com/accessories/popport/index.html

Peter

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 18-06-02 21:22

> http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610/features.html
>
> Det eneste som den umiddelbart mangler er bluetooth, men ellers har den FM
> radio (yurk) java (guf) triband osv.

Et umiddelbart bud på hvad den kommer til at koste? og blir det cirka det
samme som 7210?

/Lars

Fra : Christian Larsen

Dato : 20-06-02 17:31

"Lars Bjerregaard" <larsb@events.dk> wrote in message
> Et umiddelbart bud på hvad den kommer til at koste? og blir det cirka det
> samme som 7210?
Hej.

Ja, det lyder da meget realistisk. Features'ene er jo de samme.

m.v.h.
Christian.