Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
N.Y. Skyline..
Fra : Anders Lund

Dato : 17-06-02 09:34

Hej

Jeg søger et billed (hardcopy) af New York City skyline. Om det er før eller
efter "911" (11. september) er lige meget. Det skal være taget om natten.

Billedet skal helst være 2,5 meter bredt (max 2.7 meter). Højden er der ikke
noget krav om - men lad mig høre nogle forskellige højder eller noget?

Er der nogen som kender et sted man kan få overstående, ville jeg være glad.
Om det er på Internet eller i en butik (i København!) er lige meget.

På forhånd tak.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Jacob Olsen

Dato : 17-06-02 10:40

Jeg synes jeg har set sådan nogle store billeder i ikea

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-06-02 15:46

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in

> Jeg synes jeg har set sådan nogle store billeder i ikea

Nå ja - og i Ilva i Ishøj. De var vist ikke så dyre igen, men dem jeg så
var heller ikke 250 cm brede. Ring evt. til en plakatbutik - check de gule
sider på nettet.

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : Anders Lund

Dato : 17-06-02 18:29

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> Nå ja - og i Ilva i Ishøj. De var vist ikke så dyre igen, men dem jeg så
> var heller ikke 250 cm brede. Ring evt. til en plakatbutik - check de gule
> sider på nettet.

Tak til jer begge to ... jeg ringer lidt rundt i morgen.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-06-02 18:46

> [...]
eller
> efter "911" (11. september) er lige meget. Det skal være taget om natten.

Søg på Google: Ralf Uicker.

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen