MS Windows
briani 27239
Ikke gyldigt win32-program
Fra : Carsten Skourup

Dato : 17-06-02 08:12

Hej alle sammen.

Hvis jeg prøver og køre et af mine programmer på min computer, kommer
windows frem med et vindue der siger

C:\programmer\"filnavnet.exe"

Er ikke et gyldigt win32-program.

Hvorfor siger den det?, er det en .dll fil jeg mangler eller sådan noget?

SkuBBe

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 17-06-02 08:16

Carsten Skourup wrote:
> [...]
>
> C:\programmer\"filnavnet.exe"
>
> Er ikke et gyldigt win32-program.
>
> Hvorfor siger den det?, er det en .dll fil jeg mangler eller

Jeg kender ikke programmet filnavnet.exe, så jeg har svært ved
at sige om der mangler en dll-fil.
Mere seriøst:
Det er ufatteligt få oplysninger du giver. Som minimum i dette
tilfælde bør du oplyse hvilken Windowsversion du bruger og
hvilket program der er tale om.

vh
Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-02 18:35

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@tdcspaceremove.dk> wrote in message
> Jeg kender ikke programmet filnavnet.exe, så jeg har svært ved
> at sige om der mangler en dll-fil.

Det sker typisk når man forsøger at afvikle forskellige spil i Win2000.
Worms 2 har bla. problemet. Noget med at man forudsætter nogle specielle
kendetegn ved 32-bit Windows (lappe og klyt).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

- Skriv lige lidt info om det indlæg I svarer på; vi andre er jo ikke
tankelæsere...
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter. Det er jo
ikke Jeopardy.