Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilket digi kamera?
Fra : Thomas Larsen

Dato : 17-06-02 07:50

hej ng

hvilket af disse kamera sat op mod hinanden er bedst og hvilke
fordele/ulemper er der?

nikon coolpix 995
olympus 3020
olympus c 700
minolta dimage s404

jeg har brug for zoom i mit erhverv men det skal også fungere til div.
feriebilleder mm.

mvh
thomas

Fra : BorreBoy

Dato : 17-06-02 08:19

"Thomas Larsen" <tl-byg@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> olympus c 700
> minolta dimage s404
>
> jeg har brug for zoom i mit erhverv men det skal også fungere til div.

Hvis du skal bruge zoom, så vent til Coolpix 5700 kommer (august). Den har
8X optisk zoom.
Er selv dybt forelsket i det

/Thomas.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 17-06-02 16:48

> Hvis du skal bruge zoom, så vent til Coolpix 5700 kommer (august). Den har
> 8X optisk zoom.
> Er selv dybt forelsket i det
>

> /Thomas.

Er det ikke lige i en anden økonomisk prisklasse :-/

Men hvis du vil vente lidt med at købe så er Coolpix 4500 i samme
prisklasse, og den savler jeg over

VH Joe

Fra : BorreBoy

Dato : 17-06-02 19:46

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige i en anden økonomisk prisklasse :-/

Jo, den vejledende udsalgspris bliver 12.000,-
Men da han bl.a. skal bruge det til erhverv, tænkte jeg at det ikke gjorde
så meget

Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-06-02 08:49

404
Men har du brug for en zoom der vil noget, så kik på Minolta 7i, det er lige
ved at væe på trapperne.
Steve har en test.
http://www.steves-digicams.com/

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-06-02 11:20

Via de flg. links kan du finde alle de fotos og sammeligninger, der er
nødvendige for
sammenligninger.
http://www.dpreview.com/,
http://www.megapixel.net/,
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html,
http://www.imaging-resource.com/
Nogle billeder taget med mit Canon G2 findes her
http://megapixel.dk/brugere/visbruger.php?id=48 (første og to sidste
albums).
Mvh,
Hans