Hvilket MB??
Fra : InFeRnO

Dato : 17-06-02 06:13

Hejsa

Jeg står og skal til at købe en Pentium4 Northwood 1,8GHz In-a-Box men ved
ikke hvilket mb jeg skal købe ....

Inferno

Fra : Razer

Dato : 17-06-02 08:30

"InFeRnO" <logo@teamlaban.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg står og skal til at købe en Pentium4 Northwood 1,8GHz In-a-Box men
ved
> ikke hvilket mb jeg skal købe ....

hej.

Kik i Dk.edb.hardware.overclocking i følgende tråd:

bedste mobo til oc af P4 minimum 1,6 northwood??
postet af mig så du kan også bare søge på afsender: Razer

mvh.

Thomas

Fra : Martin_P

Dato : 18-06-02 09:15

On Mon, 17 Jun 2002 09:30:01 +0200, "Razer" <plasmafusion@hotmail.com>
wrote:

>"InFeRnO" <logo@teamlaban.dk> skrev i en meddelelse

>ved
>>
>hej.

Jeg har lige investeret i en P4B533-E(Raid) fra ASUS - KÆMPEgodt MB
til OC også...alle pengene værd - desværre er der ikke LAN på min
model - men hva...

Martin_P

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 18-06-02 12:11

Martin_P wrote:

> Jeg har lige investeret i en P4B533-E(Raid) fra ASUS - KÆMPEgodt MB
> til OC også...alle pengene værd - desværre er der ikke LAN på min
> model - men hva...

Han nævner da ikke et suk om at den skal overclockes?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-06-02 11:13

Se på et tyan bundkort. Det er de bedste, hvis du ikke skal oc.!

Fra : TJH

Dato : 17-06-02 15:37

Hvorfor er de det? der er da ikke rigtig noget argument i din påstand

Fra : Michael Thomsen

Dato : 17-06-02 15:50

Øhh.. Hvad er det lige jeg skal argumentere for? Det er selvfølgelig en
smags sag, men Tyan er nogen af de eneste som laver ordentlige server
boards!

Foreksempel dette her:
http://www.tyan.com/products/html/thundergche.html
http://www.tyan.com/products/html/trinityi845e.html

Mvh Michael

Fra : TJH

Dato : 17-06-02 16:20

jeg ville bare have noget konkret på bordet ;)

Fra : Leony

Dato : 18-06-02 06:58

"InFeRnO" <logo@teamlaban.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal til at købe en Pentium4 Northwood 1,8GHz In-a-Box men
ved
> ikke hvilket mb jeg skal købe ....

Test af 19 bunkort med Intel Chipset:
http://www6.tomshardware.com/mainboard/02q1/020318/index.html
Du kan også finde tests af andre bundkort til Pentium 4 på Tom's.
Jeg har selv lige købt et Abit BD7-RAID efter grundig overvejelse.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/