MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Messenger
Fra : Gert Vest

Dato : 17-06-02 04:13

Hej alle !

Jeg læste en artikel i et eller andet PC-blad om hvordan man slap af med
Messenger.
Nu kan jeg ikke huske hvilket blad det er, jeg kan heller ikke huske hvordan
man kommer af med sub.
Er der nogen her der har opskriften ?

Det er for resten til XP Pro

GV

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-02 04:45

http://www.wintip.dk/xp/tips/fjern_prog.htm

Fra : Neo.dk

Dato : 17-06-02 10:49

> http://www.wintip.dk/xp/tips/fjern_prog.htm
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

...... eller endnu bedre http://www.xp-antispy.de/index.html?/download.htm

med programmet XP antispy kan du fjerne messenger eller konfigurere den til
dit behov samt disable en masse andre ting som du måske vil synes var fedt
at få disablet.

Mvh Neo.dk

Fra : Gert Vest

Dato : 17-06-02 13:11

> [...]
til
> dit behov samt disable en masse andre ting som du måske vil synes var fedt

Tak ! Det er et godt og nemt lille program.

GV