MS Windows
briani 27239
SCSI-Sleep.
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-02 00:50

Greetings!

Kan man lave SCSI-sleep under Win2000 ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Claus O

Dato : 17-06-02 10:58

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote

> Kan man lave SCSI-sleep under Win2000 ?

Aner ikke om os kan styre dette.
Men...
under Adaptec ez-scsi kan du sætte dine diske til at lukke ned.
Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-02 18:32

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> Aner ikke om os kan styre dette.

Det ved jeg heller ikke. Jeg ved at ur-NT (OS/2) kan

> Men...
> under Adaptec ez-scsi kan du sætte dine diske til at lukke ned.

Er det noget software eller?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

- Skriv lige lidt info om det indlæg I svarer på; vi andre er jo ikke
tankelæsere...
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter. Det er jo
ikke Jeopardy.

Fra : Claus O

Dato : 19-06-02 08:31

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote

> Er det noget software eller?

Ja, medfølger de fleste af deres controllere.
Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 09:07

> Ja, medfølger de fleste af deres controllere.

Og hvis man ikke har det...?