Display i 3210, "mangler" to linjer med pi~
Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 16-06-02 22:06

Haløjsa alle!
Problemet er at min fatters mobiltelefon (en nokia 3210) er begyndt at
"mangle" to linjere med pixels på displayet, hvad skyldes det? og hvad skal
det til for at ordne det? er det en løs forbindelse imellem display og
print? er det et nyt display der skal til eller er det nok bare at skille
den at og rokke lidt med det hele?
Nogen der har erfaringer med dette?

På forhånd tak!

--
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : JMo.

Dato : 16-06-02 23:34

On Sun, 16 Jun 2002 23:05:50 +0200, "Nikolaj Riis Josephsen"
<NoReply@NoSpam.com> wrote:

> [...]
>det til for at ordne det? er det en løs forbindelse imellem display og
>print? er det et nyt display der skal til eller er det nok bare at skille

Prøv at rokke lidt ved det - det er basalt set opbygget på samme måde
som 5110'ere (som jeg forstår at du har rodet med før) - det er bare
"kapslet bedre ind".
Så er du heldig er det overførselsgummi-dimsen (er der ikke en der har
et bedre dansk navn for denne??) der er "træt", og skal "masseres"

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 19-06-02 21:55

> Så er du heldig er det overførselsgummi-dimsen (er der ikke en der har
> et bedre dansk navn for denne??)

Kontaktpude eller Elastomer ?

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)