Erfaringer med ASUS A7V266-C ?
Fra : Kim Bækgaard

Dato : 16-06-02 21:29

Er der nogen der har gjort sig erfaringer med ASUS' A7V266-C ?

Jeg havde egentligt overvejet et ECS K7S5A, men hvis A7V266-C kun koster et
par hundrede kroner mere, foretrækker jeg blankt ASUS og KT266A fremfor ECS
og SIS735. Dette gælder specielt fordi den skal drives af en Duron og SIS735
har ry for at have ret dårlig performance med 100/133 MHz FSB/RAM-setting.
Desuden kommer den jo med en ordentlig lydchip, hvilket er helt perfekt, da
K7S5A ikke just er imponerende på den front.

Så vidt jeg lige kan se, er der stort set tale om en A7V266-E - uden aktiv
køling på chipsettet (hvilket jeg ser som et plus), men til gengæld med
understøttelse af Ultra-DMA 133.

Er der andre forskelle?

Jeg vil meget gerne høre om erfaringer - både m.h.t performance, stabilitet
o.s.v.

Mvh

Kim