/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
TELEMORE !
Fra : Familie Jensen


Dato : 11-02-01 13:47

Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved
TDK ( dingeling o.s.v. ) ?

Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?

Jeg syndes at alt jeg kan finde er positivt ( nej jeg er ikke ansat men jeg
har et TELIA abb lige nu det er noget L.... )

MVH

TW



 
 
Morten Klostergaard (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Morten Klostergaard


Dato : 11-02-01 14:40


"Familie Jensen" <familie.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved
> TDK ( dingeling o.s.v. ) ?
>
> Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?

Jo, at det er mistænkeligt billigt.

\MK



Tholo (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Tholo


Dato : 11-02-01 15:10

"Familie Jensen" <familie.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:6Vvh6.208
> Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved
TDK ( dingeling o.s.v. ) ?

Jeg har personligt ingen problemmer med at benytte dingeling, jeg havde
teledk før, har bare ændret mit tlf nr på siden, og bruger de samme logo og
ringetoner som før, samt skifter på samme måde..

> Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?

Personligt kender jeg ikke nogle, har selv haft dem i et pænt stykke tid, og
må sige at deres service er helt fantastisk, det er ligesom de sætter
kunderne en del højre end andre kundeservice selvskaber.
De løse ens problemer lige så snart de høre om det.
Og så er det billigt, hvilke jo heller ikke er til at se bort fra. Og
priserne holder vand.

Somt sagt intet negativt fra min side.

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk



Mickey (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 11-02-01 16:37

"Familie Jensen" <familie.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle
faciliteter ved
> TDK ( dingeling o.s.v. ) ?

jeps


> Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?

jow, de lister alle SMS'er som opkald i opkaldsoversigten - skidetræls
hvis man sende mange af dem...
- men de har lovet mig at ændre på det ;)



--
Mickey



Devast8or (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 11-02-01 17:07

Som de andre der har svaret kan jeg kun sige at jeg er helt tilfreds med
Telmore, (har dog kun haft dem i et par uger). Det eneste negative at sige
om er ikke deres skyld, men StjæleDanmarks, og det er at hver gang du sender
en SMS får du en tilbage hvor der står om den er modtaget, og hvis ikke
sendes der også en når den er modtaget. Men det er jo i småtings afdelingen
og jeg fortryder overhovedet at jeg er skiftet fra sonofon variant, specielt
ikke efter det pristjek de havde i Tænk + Test.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:
http://www.UniqueSurf.com/default.asp?rid=Devast8or
(it's easy to cheat 'em, e-mail me for more info :)


Familie Jensen <familie.jensen@get2net.dk> wrote in message
news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved
> TDK ( dingeling o.s.v. ) ?
>
> Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?
>
> Jeg syndes at alt jeg kan finde er positivt ( nej jeg er ikke ansat men
jeg
> har et TELIA abb lige nu det er noget L.... )
>
> MVH
>
> TW
>
>



HENRIK OLESEN (11-02-2001)
Kommentar
Fra : HENRIK OLESEN


Dato : 11-02-01 17:40

Jeg vil også lige tilslutte mig til,at DET ENESTE negativt er der "skide"
tilbage meldninger på Sms.
Ellers KANON service-på nettet og via kundeservice.


"Devast8or" <Devast8or@systembl.dk> skrev i en meddelelse
news:YIyh6.437$ea6.24928@news000.worldonline.dk...
> Som de andre der har svaret kan jeg kun sige at jeg er helt tilfreds med
> Telmore, (har dog kun haft dem i et par uger). Det eneste negative at sige
> om er ikke deres skyld, men StjæleDanmarks, og det er at hver gang du
sender
> en SMS får du en tilbage hvor der står om den er modtaget, og hvis ikke
> sendes der også en når den er modtaget. Men det er jo i småtings
afdelingen
> og jeg fortryder overhovedet at jeg er skiftet fra sonofon variant,
specielt
> ikke efter det pristjek de havde i Tænk + Test.
>
> Devast8or
>
> --
> ------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
> Click here if you're interested:
> http://www.UniqueSurf.com/default.asp?rid=Devast8or
> (it's easy to cheat 'em, e-mail me for more info :)
>
>
> Familie Jensen <familie.jensen@get2net.dk> wrote in message
> news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> > Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter
ved
> > TDK ( dingeling o.s.v. ) ?
> >
> > Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?
> >
> > Jeg syndes at alt jeg kan finde er positivt ( nej jeg er ikke ansat men
> jeg
> > har et TELIA abb lige nu det er noget L.... )
> >
> > MVH
> >
> > TW
> >
> >
>
>



Fisker (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Fisker


Dato : 11-02-01 19:01

> Jeg vil også lige tilslutte mig til,at DET ENESTE negativt er der "skide"
> tilbage meldninger på Sms.

Skriv *1# som de første tre tegn i jeres besked (hav eventuelt en "skabelon"
i "udbakke"). Derved undgår i tilbagemeldingen.

\Mandal



Devast8or (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 11-02-01 19:44

Og det virker endda :) Tak for oplysningen, det er lækkert selv at kunne
bestemme, for en gang imellem kan det være meget rart at få den besked.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:
http://www.UniqueSurf.com/default.asp?rid=Devast8or
(it's easy to cheat 'em, e-mail me for more info :)


Fisker <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message
news:966k3q$1l6g$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg vil også lige tilslutte mig til,at DET ENESTE negativt er der
"skide"
> > tilbage meldninger på Sms.
>
> Skriv *1# som de første tre tegn i jeres besked (hav eventuelt en
"skabelon"
> i "udbakke"). Derved undgår i tilbagemeldingen.
>
> \Mandal
>
>



Mickey (13-02-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 13-02-01 17:32

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:wfzh6.336$gR5.6707@news.get2net.dk...
> Jeg vil også lige tilslutte mig til,at DET ENESTE negativt er der
"skide"
> tilbage meldninger på Sms.
> Ellers KANON service-på nettet og via kundeservice.

og det er TeleDK der laver dem...



Familie Jensen (11-02-2001)
Kommentar
Fra : Familie Jensen


Dato : 11-02-01 22:52



> Det eneste negative at sige
> om er ikke deres skyld, men StjæleDanmarks, og det er at hver gang du
sender
> en SMS får du en tilbage hvor der står om den er modtaget, og hvis ikke
> sendes der også en når den er modtaget.

Det er faktisk en af grundene til at jeg flytter over.
Jeg vil gerne have den besked !


PS har bestilt



Peter Rongsted (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Peter Rongsted


Dato : 12-02-01 18:24

"Familie Jensen" <familie.jensen@get2net.dk> wrote:

>
>
>> Det eneste negative at sige
>> om er ikke deres skyld, men StjæleDanmarks, og det er at hver gang du
>sender
>> en SMS får du en tilbage hvor der står om den er modtaget, og hvis ikke
>> sendes der også en når den er modtaget.
>
>Det er faktisk en af grundene til at jeg flytter over.
>Jeg vil gerne have den besked !

Som en del af GSM standarden kan man lade telefonen bede om en kvittering, når
man sender en SMS. Både Mobilix og Sonofon understøtter den løsning. Fordelen
er, at man i indbakken kan se, at det er en rapport, man har modtaget. Man kan
også (på en Nokia) slette alle rapporterne på en gang.

Hos TeleDanmark (og alle de andre, som bruger deres net) sender de altid en
almindelig SMS tilbage, med mindre man skriver en eller anden underlig kode
først. Det er ligegyldigt om telefonen er sat til at bede om kvittering eller
ej - det ignoreres. Efter min mening er det en dårlig løsning - og en af
årsagerne til, at jeg ikke er skiftet.

Peter

Keld Rosenberg (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Keld Rosenberg


Dato : 14-02-01 20:35

Hvis du bruger en Nokia fon kan du aktivere "Aktivitetsrapport" og så
skulle den "sluge" de der kvitteringer...

Devast8or wrote:
>
> Som de andre der har svaret kan jeg kun sige at jeg er helt tilfreds med
> Telmore, (har dog kun haft dem i et par uger). Det eneste negative at sige
> om er ikke deres skyld, men StjæleDanmarks, og det er at hver gang du sender
> en SMS får du en tilbage hvor der står om den er modtaget, og hvis ikke
> sendes der også en når den er modtaget. Men det er jo i småtings afdelingen
> og jeg fortryder overhovedet at jeg er skiftet fra sonofon variant, specielt
> ikke efter det pristjek de havde i Tænk + Test.
>
> Devast8or
>
> --
> ------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
> Click here if you're interested:
> http://www.UniqueSurf.com/default.asp?rid=Devast8or
> (it's easy to cheat 'em, e-mail me for more info :)
>
> Familie Jensen <familie.jensen@get2net.dk> wrote in message
> news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> > Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved
> > TDK ( dingeling o.s.v. ) ?
> >
> > Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?
> >
> > Jeg syndes at alt jeg kan finde er positivt ( nej jeg er ikke ansat men
> jeg
> > har et TELIA abb lige nu det er noget L.... )
> >
> > MVH
> >
> > TW
> >
> >

Fischer (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 12-02-01 15:33

> Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?

Jow da:

1. Selskabet forlanger at man skal tale for et vist beløb ellers kan de
lukke dit telefonnummer. Personligt ville jeg klart foretrække en
minimumsbetaling eller anden ordning frem for risiko for at miste sit
telefonnummer.

2. Man kan kun betale via dankort. Altså har du ikke et dankort (hvad jeg
f.eks. ikke har) kan du ikke blive Telmore kunde.

3. Man kan ikke bruge abonnementet i udlandet - eller ringe til udlandet.

Jeg har hørt rygter om, at Telmore kigger på disse 3 punkter.
Hvis der engang kommer gang i nummer-portabiliteten og de 3 punkter bliver
ændret, så vil jeg seriøst overveje Telmore.

(F)




Jens. (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Jens.


Dato : 12-02-01 16:06

Telmore åbner for udlandet inden 31 marts - det har de just meddelt.
En kammerat og jeg er yderst tilfredse med selskabet og vi har været med fra
starten.
Tilbagemeldingen ang. SMS beskeder er rart - det skal Telmore ikke lave om
på.
Fedt med TELMORE, ALDRIG PROBLEMER.
/Jens.
"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:968sbf$1nt$1@news.inet.tele.dk...
> > Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?
>
> Jow da:
>
> 1. Selskabet forlanger at man skal tale for et vist beløb ellers kan de
> lukke dit telefonnummer. Personligt ville jeg klart foretrække en
> minimumsbetaling eller anden ordning frem for risiko for at miste sit
> telefonnummer.
>
> 2. Man kan kun betale via dankort. Altså har du ikke et dankort (hvad jeg
> f.eks. ikke har) kan du ikke blive Telmore kunde.
>
> 3. Man kan ikke bruge abonnementet i udlandet - eller ringe til udlandet.
>
> Jeg har hørt rygter om, at Telmore kigger på disse 3 punkter.
> Hvis der engang kommer gang i nummer-portabiliteten og de 3 punkter bliver
> ændret, så vil jeg seriøst overveje Telmore.
>
> (F)
>
>
>



HENRIK OLESEN (12-02-2001)
Kommentar
Fra : HENRIK OLESEN


Dato : 12-02-01 16:37


> Tilbagemeldingen ang. SMS beskeder er rart - det skal Telmore ikke lave om
> på.


De SKAL lave det sådan at DU SELV kan bestemme om man vil modtage dem-nu er
det jo tvang.
For i de fleste mobiler har man muligheden for at aktiver eller deaktiver
dem.



John Frandsen (12-02-2001)
Kommentar
Fra : John Frandsen


Dato : 12-02-01 17:03


"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:HpTh6.217$ZY6.11360@news.get2net.dk...
>
> > Tilbagemeldingen ang. SMS beskeder er rart - det skal Telmore ikke lave om
> > på.
>
>
> De SKAL lave det sådan at DU SELV kan bestemme om man vil modtage dem-nu er
> det jo tvang.
> For i de fleste mobiler har man muligheden for at aktiver eller deaktiver
> dem.
Jeg kører pt. med taletidskort fra TDK-Mobil, og her er det nøjagtigt det samme... Selv om man siger nej til kvittering kommer den alligevel.

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)


Tholo (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Tholo


Dato : 12-02-01 21:30

Skriv *1# før selve beskeden, så får man IKKE kvittering tilbage..

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk



Tholo (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Tholo


Dato : 12-02-01 21:37

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:968sbf$1nt$1@news.inet.tele.dk...
> > Er der slet ingen som har noget negativt at sige om selskabet ?
> Jow da:
> 1. Selskabet forlanger at man skal tale for et vist beløb ellers kan de
> lukke dit telefonnummer. Personligt ville jeg klart foretrække en
> minimumsbetaling eller anden ordning frem for risiko for at miste sit
> telefonnummer.

De arbejder på en anden løsning, men tænk på de undgår at skulle sende
rykker ud til folk som ikke betaler ders regning. Ergo spare de penge som du
som kunde ikke skal være med til at betale..

> 2. Man kan kun betale via dankort. Altså har du ikke et dankort (hvad jeg
> f.eks. ikke har) kan du ikke blive Telmore kunde.

Det er jo et internet teleselskab. Snak med Telmore, og din bank, så kan I
finde en løsning, Uden du behøver et dankort.

> 3. Man kan ikke bruge abonnementet i udlandet - eller ringe til udlandet.
Det problem skulle være løst næsten inden du kan nå at bestille et nr. *S*
Skulle være klaret her i marts.

> Jeg har hørt rygter om, at Telmore kigger på disse 3 punkter.
> Hvis der engang kommer gang i nummer-portabiliteten og de 3 punkter bliver
> ændret, så vil jeg seriøst overveje Telmore.

Fidusen med Telmore er at de lytter til de klage punkter som man som
forbruger kommer med.

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk



Fischer (13-02-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 13-02-01 08:35

> > 1. Selskabet forlanger at man skal tale for et vist beløb ellers kan de
> > lukke dit telefonnummer. Personligt ville jeg klart foretrække en
> > minimumsbetaling eller anden ordning frem for risiko for at miste sit
> > telefonnummer.
>
> De arbejder på en anden løsning, men tænk på de undgår at skulle sende
> rykker ud til folk som ikke betaler ders regning. Ergo spare de penge som
du
> som kunde ikke skal være med til at betale..

Citat: "Det er jo et internet teleselskab". E-mails er ikke så forfærdeligt
dyre.

Faktisk mener jeg at de kunne trække et beløb fra ens taletidskonto hvis
forbruget er under 25,- kr. om måneden. Eller at kunderne i al fald kunne
bede om dette som en 'option'.
For os der i perioder bruger telefonen meget lidt, ville dette kunne
betragtes som en acceptabel afgift for at opretholde sin konto.

> > 2. Man kan kun betale via dankort. Altså har du ikke et dankort (hvad
jeg
> > f.eks. ikke har) kan du ikke blive Telmore kunde.
>
> Det er jo et internet teleselskab. Snak med Telmore, og din bank, så kan I
> finde en løsning, Uden du behøver et dankort.

Jeg har naturligvis snakket med Telmore. Nej - de kan KUN klare dankort p.t.
Men som nævnt arbejder de på sagen ........ siger de.

(F)




John K (13-02-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 13-02-01 18:18

> De arbejder på en anden løsning, men tænk på de undgår at skulle sende
> rykker ud til folk som ikke betaler ders regning. Ergo spare de penge som
du
> som kunde ikke skal være med til at betale..
>

Med de rykkergebyrer telefonselskaberne tager er det da vist en glimrende
forretning for dem :)


Mvh

John K




Bertel Lund Hansen (13-02-2001)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 13-02-01 15:25

John K skrev:

>Med de rykkergebyrer telefonselskaberne tager er det da vist en glimrende
>forretning for dem :)

Jo, men de sparer ogsåen masse administration og personale, så
det er en smart måde at starte et nyt firma på.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Flemming Lynggaard (12-02-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 12-02-01 21:40


"Familie Jensen" <familie.jensen@get2net.dk> wrote in message
news:6Vvh6.208$gR5.3922@news.get2net.dk...
> Er det korrekt at man som Telemore kunde kan benytte alle faciliteter ved

skal vel siges at de hedder telmore www. osv

F



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste