Overnatninger i Sydtyskland
Fra : Annette

Dato : 16-06-02 21:14

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn under 10 år
der skal en tur til Union Lido.

Kører i et stræk ned til omkring München eller evt. længere/kortere
er der nogle der kender nogle billige gode steder at overnatte..

Annette......

Fra : Dorthe

Dato : 17-06-02 08:12

Hej.

For et par år siden kørte vi også via München på vej sydpå. Vi overnattede
på en hyggelig plads i byen Rosenheim lidt uden for München, jeg har
desværre ikke flere oplysninger, men det må være til at finde hvis I er
interesseret.

Hilsen Dorthe.

Fra : Lwj

Dato : 24-06-02 21:16

Hej. For snart en del år siden ville vi overnatte på motorvejshotellet i
Holledau på vores tur fra Italien og hjemover. Desværre var alt optaget,da
vi ankom.På vej videre kom vi under motorvejen,og skulle til at køre nordpå,
opdagede vi en lille by,kørte derned og fandt et gæstgiveri i en stor
firelænget gård med høns og ænder gående rundt 100 meter under en stærk
befærdet motorvej,det var meget hyggeligt .Vi fik et stort værelse til det
halve af den pris,vi skulle have givet på motorvejshotellet samt billig,men
god mad.Så vær ikke bange for at køre af motorvejen,når I vil overnatte.
lwj