MS Windows
briani 27239
Savnes driver Liteon301
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 16-06-02 20:39

Hvis nogen gider maile mig ovennævnte CD-ROM driver ville det
varme. Venlig hilsen Jørgen Jensen ppanter@city.dk

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 21:49

Jørgen Jensen skrev:

> Hvis nogen gider maile mig ovennævnte CD-ROM driver ville det
> varme.

Det eneste jeg kan forestille mig man kan bruge en driver til et
cd-rom-drev til, er hvis man skal have det op og køre i DOS og her
kan en hvilken som helst Atapi-driver som regel bruges. Der skal
normalt ikke en driver til inde i Windows.
Jeg har aldrig installeret en cd-rom-driver i Windows "tihvertifald".

Madsen.

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 17-06-02 17:09

Madsen skrev:

> [...]
>normalt ikke en driver til inde i Windows.
>Jeg har aldrig installeret en cd-rom-driver i Windows "tihvertifald".
Kære "Hjernemadsen". Mange tak for et beroligende svar. Jeg vil
fortsætte min små hjemmeøvelser for at få ROMen til at køre fra
DOS. Mange varme hilsner Jørgen Jensen

Fra : Madsen

Dato : 17-06-02 18:46

Jørgen Jensen skrev:

> Mange tak for et beroligende svar. Jeg vil fortsætte min små
> hjemmeøvelser for at få ROMen til at køre fra DOS.

Virkede <news:Xns922CE714C8227copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> ikke?
Mappehenvisningerne i config.sys og autoexec.bat skal selvfølgelig være
rigtige, for ellers vil driveren ikke blive indlæst.

Jeg har vist sample.sys liggende på følgende adresse:
<http://home.worldonline.dk/hijklm/cddriver/sample.sys> Den burde virke
til de fleste cd-drev.

Madsen.