MS Windows
briani 27239
Slette dual boot menu - hvordan? (WIN2000)
Fra : Jacobi

Dato : 16-06-02 20:40

Jeg har installeret Win2000 på en maskine, og ved en fejl fik jeg lavet dual
boot. Nu spørger maskinen så om jeg vil boote på Win2000 eller 98se. Win98
er slettet fra maskinen, men hvordan får jeg dual boot menuen væk, så
Win2000 booter normalt.

(Jeg har kigget i tidligere indlæg, men har ikke fundet noget brugbart)

<<//Thomas\\>>

Fra : Gevaldi

Dato : 16-06-02 20:48

Jacobi skrev:

> [...]
> boot menuen væk, så Win2000 booter normalt.
>
> (Jeg har kigget i tidligere indlæg, men har ikke fundet noget

Så har du ikke kikket godt nok, for
nedenstående er fra i dag kl. 12.14

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Jacobi

Dato : 16-06-02 20:56

"Gevaldi" skrev:

> Så har du ikke kikket godt nok, for
> nedenstående er fra i dag kl. 12.14

Jeg skal indrømme at jeg tjekkede kl. 11.00 - min linie gik herefter død,
men min post lå klar. Da jeg kom op at køre igen, sendte jeg uden at tjecke
igen. Jeg undskylder, og giver mig selv fire dummeslag!!!
Tak for de meget hurtige henvendelser!!

<<//Thomas\\>>

Fra : Gevaldi

Dato : 16-06-02 21:01

Jacobi skrev:

> [...]
> uden at tjecke igen. Jeg undskylder, og giver mig selv fire
> dummeslag!!! Tak for de meget hurtige henvendelser!!

Selv tak, og pas så på ikke at få blå mærker
så de tror henne i skolen at du er udsat for
børnemishandling:)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-02 21:01

boot op med ms-dos bootdiskette
fdisk /mbr tryk enter
sys c: tryk enter

Fra : Peter Dahl

Dato : 16-06-02 20:44

"Jacobi" <jacobi@orkan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> boot. Nu spørger maskinen så om jeg vil boote på Win2000 eller 98se. Win98
> er slettet fra maskinen, men hvordan får jeg dual boot menuen væk, så

Højreklik "denne computer", vælg egenskaber, start og genoprettelse, vælg
win2k og slet vis liste...
Peter