Killingebilleder
Fra : goofy

Dato : 16-06-02 20:07

Hej Alle
Desværre en forkert henvisning til mine nye killingebilleder
den rigtige er www.ocicats.dk

Steen

Fra : Rie Lysvad

Dato : 16-06-02 22:47

Jeg er vildt imponeret - jeg har altid ønsket mig en plettet kat, men jeg
har sådan på fornemmelsen at prisen langt overstiger min formåen. Desuden
har jeg et par ældre lodne herrer gående, som nok ikke ville kunne se
charmen ved en ny kat om den havde nok så mange pletter. Men kunne du ganske
uforpligtende fortælle hvad sådan en killing koster?
Flotte er de i hvert fald.
Venlig hilsen
Rie, Niki og Sonni