Søges Hund
Fra : mitzie og tived

Dato : 16-06-02 20:13

Vi søger en hund på størrelse med en cocker spaniel / Labredor F1, det vil
sige max. 50 cm over skulderene. Den må heller ikke være for gammel, men
behøver ikke at vore en rase hund, gade kryds er iorden, hvis forældrene kan
ses, eller den pågældende hund er fuld voksen. Håber I kan hjælpe.
Ps. den må heller ikke være for dyr.

Med Venlig Hilsen

Thomas & Mitzie

Fra : Søren Voigt

Dato : 16-06-02 20:35

"mitzie og tived" <mitzietived@mail.sonofon.dk> wrote in message
> [...]
kan
> ses, eller den pågældende hund er fuld voksen. Håber I kan hjælpe.

Hej mitze og tived,

Når I siger at jeres nye hund ikke må være for dyr, er I så sikre på, at I
har råd til udstyr, foder, forsikring, skader, sygdom, træning og
vaccination?

Med venlig hilsen
Søren

Fra : mitzie og tived

Dato : 17-06-02 22:10

Ja, så lavt løn får vi ikke. Men det behøver ikke være en dyrt købt hund,
for at jeg kan få en god hund ud af det. og nu er det ved at være tid til at
få udvidet familien med en 4 benet ven.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : John

Dato : 16-06-02 23:05

"mitzie og tived" <mitzietived@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> behøver ikke at vore en rase hund, gade kryds er iorden, hvis forældrene kan
> ses, eller den pågældende hund er fuld voksen. Håber I kan hjælpe.

Kig her og post evt. en annonce på den hund i søger:

Den blå hund:
http://www.nethundeguiden.dk/forum/dbh.asp

*:) - John.

Fra : mitzie og tived

Dato : 17-06-02 22:25

Kanon, Tak for hjælpen!, jeg tror vi er ved at finde en løsning på
Hunde-problemet via. din add.

Hilsen Thomas

Fra : mitzie og tived

Dato : 23-06-02 19:04

Jeg kan oplyse, at der er fundet en kanon løsning på vores lille firbenet
ønske, via "John`s" foreslag, vi har fundet den sødeste lille blandings
hvalp, til 600,- og den er vaksineret m.m.

Hilsen Thomas

Fra : Ove Kristensen

Dato : 17-06-02 03:46

"mitzie og tived" <mitzietived@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> Ps. den må heller ikke være for dyr.

En hund er vel dyr )

Fra : Helle

Dato : 17-06-02 22:16

> [...]
kan
> ses, eller den pågældende hund er fuld voksen. Håber I kan hjælpe.

Hej Thomas & Mitzie
Har I forsøgt via internaterne og de mennesker der bruger tid på at formidle
hunde? Der er mange hunde der søger et godt hjem rundt omkring i landet.
mvh
Helle

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-06-02 00:10

"Helle" <helle@geranium.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
formidle
> hunde? Der er mange hunde der søger et godt hjem rundt omkring i

Ja og i al fald ikke dyre når man tænker på at de er vaccinerede,
ormebehandlet , dyrelægetjekket og chippet .. så er 1200 kr ingen
penge for en hund .. næsten for billig synes jeg ..

Godnathils fra Ami