Næste IE6-problem - UDP i applets.
Fra : Jimmi Storgaard

Dato : 16-06-02 19:41

Hej med jer

Er jeg den eneste, som har prøvet og bøvlet med Datagrammer i applets og får
en Security-fejl i KUN Explorer 6.0 ? Det er svært at finde nogen sider, som
beskriver dette problem. Jeg har kun fundet denne:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q186032

Men set på datoen (1998) på artiklen må det dreje sig om en gammel version
af IE. IE5.5 virker fint, det samme gør Netscape. Og jeg vil ikke rode med
thrusted applets.

Hos mig opstår fejlen, når jeg vil modtage en datagram-pakke fra serveren.
Og ja - appletten snakker med samme IP som den er hentet fra.

Er der nogen, der er har rodet med det UDEN at få bøvl ?

/Jimmi

Fra : David Poulsen

Dato : 25-06-02 12:09

Hmm jeg sad og legede med UDP i java under IE 5.5,6.0 og jeg har da ikke
fået "bøvl" med det, men programér en proxy server og lad din applet hente
fra den i stedet fra server - det kan være at det virker.

--
Best regards / Med venlig hilsen

David Poulsen
Email: dpoulsen@e-box.dk