Musik i Rema 1000 reklamen
Fra : Demon

Dato : 16-06-02 18:35

Hej

Rema 1000 reklamen med den kræsne pige og hendes far. Jeg mener også
nummeret blev brugt i Pulp Fiction, men hvem synger og hvad hedder
nummeret??

På forhånd tak!

--
Demon

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 16-06-02 19:01

Demon wrote:

> [...]
>
> Rema 1000 reklamen med den kræsne pige og hendes far. Jeg mener også
> nummeret blev brugt i Pulp Fiction, men hvem synger og hvad hedder

Hej

Jeg gætter på, at du mener "Girl, You'll be a woman soon" af Urge
Overkill.

Har vist kun set nævnte reklame én gang.
Mvh. Jacob.

Fra : Renegade

Dato : 16-06-02 19:19

"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Hej
>
> Jeg gætter på, at du mener "Girl, You'll be a woman soon" af Urge
> Overkill.
>
> Har vist kun set nævnte reklame én gang.
> Mvh. Jacob.

Det var det så ikke. Nummeret hedder :
C'est La Vie og jeg mener det er Chuck Berry som har skrevet det, men
jeg er ikke 100 % sikker på hvem der har indspillet den version i reklamen,
har kun lige luret den kort og kan ikke huske det.

Rng

Fra : Lars Rindsig

Dato : 16-06-02 20:07

Renegade wrote:

> [...]
> jeg er ikke 100 % sikker på hvem der har indspillet den version i reklamen,
> har kun lige luret den kort og kan ikke huske det.

Nej. Det hedder "You Never Can Tell" og det er ganske rigtigt et Chuck
Berry-nummer. Jeg kender ikke reklamen, så jeg kan ikke sige, hvem, der
har lavet dén udgave.

lars

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-06-02 21:04

Det er Chuck Berry der synger i reklamen.

Martin Andersen

Fra : Renegade

Dato : 16-06-02 21:47

> [...]
>
> Nej. Det hedder "You Never Can Tell" og det er ganske rigtigt et Chuck
> Berry-nummer. Jeg kender ikke reklamen, så jeg kan ikke sige, hvem, der

Weird, jeg har ellers set det med titlen C'est La Vie, men det er vel lige
hvad det er =)
My bad =)

Rng

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-06-02 21:59

On Sun, 16 Jun 2002 20:19:01 +0200, "Renegade" <steinb@worldonline.dk>
wrote:

>Det var det så ikke.

men førnævnte sang var dog med i Pulp Fiction, men den ville måske
være lidt malplaceret i en reklamefilm

--

Gizmoduck

I feel like i'm on pins and needles
how many bands can rip-off The Beatles
and every day there is another
band that gets big by playing a cover

Suicidal Tendencies - Pop song

Fra : Niels Overgård

Dato : 17-06-02 02:15

Hej
Den kaldes da også You never can tell, og ganske rigtigt med Buck Cherry ;)
mvh. Niels