Også nye billeder herfra...
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 16-06-02 18:09

1 af Djamal, og 3 nye af Scottie. Bl.a. et rigtigt godt portræt af ham

Kommer flere af Djamal når han lige er blevet mere tryg ved det hele

http://www.kode-fu.net/misserne

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-06-02 18:45

Hvor er han bare sød, lille Scottie

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : goofy

Dato : 16-06-02 18:55

Hej
Flotte katte og billeder
Steen

Fra : Niels Peter

Dato : 16-06-02 19:11

Jeg synes, jeg kan se på Scotties ansigtsudtryk, at han bliver den perfekte
legekammerat for Djamal

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-06-02 19:49

Hej Jacob
uhmmm Scottie er altså dejlig, han ser bare så fræk ud,
Djamal er også sød, men med huset "næsten" fyldt af
somalier, gør han ikke helt så stort indtryk som den
lille charmetrold

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 16-06-02 20:17

In article <3d0cdd97$0$44115$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk says...
> Hej Jacob
> uhmmm Scottie er altså dejlig, han ser bare så fræk ud,

Hehe, han ER også en frækkert !

Nyeste påfund: Når jeg står ved køkkenbordet er der fuld firspring, og
så bli'r jeg brugt som stie, så han kan komme op på bordet.

Yowzer !

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Katrine Nederby

Dato : 16-06-02 21:18

"Jacob Saaby Nielsen" skrev:

> Nyeste påfund: Når jeg står ved køkkenbordet er der fuld firspring, og
> så bli'r jeg brugt som stie, så han kan komme op på bordet.

*G*
Men jeg vil alligevel råde dig til at lære ham, at mennesker ikke er
klatrmiljøer.

Jeg syntes, det var så sødt, da min Freja (også halvburmeser) var killing,
så hun fik lov at fortsætte. Men nu vejer hun næsten 4 kg., og så er det
altså ikke særligt sjovt længere *AV*. -Men hun bliver ved, og burmeserne,
som er lærenemme har alle tre lært at gøre hende kunsten efter. De bruger
dog ikke kløerne, men løber nærmest op ad mig og stoler så på, at jeg griber
dem og giver dem den sidste elevatortur til
det-møbel-de-nu-lige-har-udset-sig. Sofus er endda, så tillidsfuld, at han
ryger tilbage på gulvet med et brag, hvis ikke, jeg når at gribe ham. - Men
Freja bruger som sagt kløerne og det er knap så sjovt

Dejlige billeder

Mange hilsner
Katrine
http://pandoras_burmese.tripod.com

Fra : Kate

Dato : 16-06-02 21:55

Jacob Saaby Nielsen <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in

> Nyeste påfund: Når jeg står ved køkkenbordet er der fuld
> firspring, og så bli'r jeg brugt som stie, så han kan komme op på
> bordet.

Selvom jeg ikke burde sige det offentligt så har jeg faktisk engang
slået Oliwer. Han kom også i fuldfirspring på den måde og jeg stod med
bare ben, Oliwer tog turen op ad mig med alle kløer og fuldstændig pr.
automatik fik jeg langet en arm ud og klasket ham sådan en så han røg
henad gulvet. Indrømmet jeg havde det uhyggeligt dårligt bagefter, men
han gjorde det aldrig igen. Jeps, det gør vanvittigt ondt.

Jeg har beundret både Scottie og Djamal. Er Djamal blevet lidt mere
tryg ved dig?

Kate

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 16-06-02 23:19

In article <aeitum$j5u$1@sunsite.dk>, kate@oliwer.dkligeher says...

> Jeg har beundret både Scottie og Djamal. Er Djamal blevet lidt mere
> tryg ved dig?

Mjah, meget lidt. Han går lidt rundt og snuser stadig, og prøver at
finde ud af hva' fanden det egentlig er der er sket

Men jeg kan da få ham til at lege lidt engang imellem. Eller, to gange
er det lykkes. Men så skal den lille jo blande sig, og så synes Djamal
ikke det er sjovt at lege mere

Han kom faktisk hen til mig her lige før. Jeg sidder så i shorts, og
lige pludselig var der noget der kildede helt vildt i hårene på mine
lægge. Så jeg fik et chok. Det viste sig det var Djamal der gik og
snusede rundt. Han fik så også et chok, og forsvandt lynhurtigt ind i
den anden stue

Lidt syndt, ku' jo være han var blevet hvis ikke jeg havde fået et chok

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-06-02 16:59

Hej Jacob

Så går det jo fremad, dejligt at høre

Fra : Kate

Dato : 17-06-02 22:33

Bare det at han kom af sig selv er jo et fremskridt, så han skal såmænd
nok blive god og når han så opdager at du er god nok og Scottie er sjov
at lege med så alt som det skal være

Kate

Fra : Rie Lysvad

Dato : 16-06-02 22:23

Hej Jacob

Det er virklig gode billeder af nogle dejlige misser.
Med venlig hilsen
Rie, Niki og Sonni