Havørred 3,8 kilo :-)
Fra : Morten

Dato : 16-06-02 17:24

Fisken blev taget på en MEGET blød 7 fods spinnestang med 0,18 mm line på
hjulet, hvilken fight. Linen knak da den var inde på land, da min fiskeven
løftede den i linen, brudstyrken var for lille, og min kompis måtte kaste
den op på stenene.
http://www.tejlgaard.dk/loui/kn/kn-aarets-haj.html

Jeg er en glad dreng

Morten

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 16-06-02 19:08

"Morten" <cichlidae@jubiimail.dk> wrote in message

> Jeg er en glad dreng

Kan jeg dæleme godt forstå .. flotter fisk .. tillykke !

/Jan

Fra : EV0L

Dato : 17-06-02 00:42

FLOT !