MS Windows
briani 27239
Afinstaller
Fra : Jane

Dato : 16-06-02 16:17

Jeg har opdateret Explore 5 til 6 via windows opdate, og nu kommer
scandisk op hver gang jeg starter, eller genstarter computeren og
meddeler, at der er fejl på en eller flere diske, har så kørt scandisk
med Norton og der er ikke nogen fejl. Hvordan afinstaller jeg Explore 6
igen? Har prøvet via opdate, men det virker ikke, ligesom tilføg/fjern
heller ikke virker, den vil kun installer igen. Jeg kan heller ikke
installer den tidligere version Explore 5, der kommer meddelse om at der
er en nyer version installeret. Håber på hjælp. Systemet er windows 98-2
MVH
Jane

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 16:45

Jane skrev:

> [...]
> installer den tidligere version Explore 5, der kommer meddelse om at
> der er en nyer version installeret. Håber på hjælp. Systemet er

Du burde altså kunne fjerne IE inde fra Tilføj/fjern. Nu har jeg
godt nok ikke prøvet version 6 på Win98SE, men jeg har prøvet alle
versionerne fra version 5 og op til 5.5 SP2 og alle gav mulighed for
at reparere eller gendanne den gamle IE via Tilføj/fjern, som vist
på følgende side: <http://www.wintip.dk/artikler/rep_ie.htm>

Hvis alt andet svigter kunne du evt. prøve at kigge på følgende side:
<http://www.litepc.com/98lite.html> Programmet har fået stor ros rundt
omkring.

Madsen.

Fra : Jane

Dato : 16-06-02 17:41

Gendanne den gamle version er nedtonet på tilføg/fjern, derfor er der ingen muligheder for at fjerne Explore 6 eller gendanne Explore 5. Jeg har nu kørt en scandisk med windows scandisk, den viste ingen fejl, men nu kan jeg godt genstarte uden den begynder en scandisk,det er noget mærkeligt noget,forstår godt dem der smider l..... ud af vinduet. Men du skal have tak for dine foreslag.

MVH
Jane

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 18:20

Jane skrev:

> Gendanne den gamle version er nedtonet på tilføg/fjern, derfor er
> der ingen muligheder for at fjerne Explore 6 eller gendanne
> Explore 5.

Har du så prøvet at geninstallere IE 6 eller hvad med Reparer? Er den
også nedtonet?

> [...]
> en scandisk,det er noget mærkeligt noget,forstår godt dem der
> smider l..... ud af vinduet. Men du skal have tak for dine

Jeg må så sige at IE 6 er en af de bedste IE-versioner jeg har prøvet
hvis jeg ser bort fra IE 4, men det er muligvis fordi jeg kører med en
Windowsversion der er født med IE 6. (WinXP)

PS. Det ville være rart hvis du opsatte din newsreader til at afkorte
linierne omkring de 60-70 tegn i stedet for at skrive ud i een lang
linie. Det ville også være rart hvis du svarede under det citerede i
stedet for blot at medtage alt fra det forrige indlæg og så svare
ovenover.

Se evt.: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html> og
<http://usenet.dk/netikette/linje.html>

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 16-06-02 20:22

Hej Jane
Der er mange indviklede løsninger, jeg ville bare downloade den en gang til,
der er sikkert en fejl i hentningen.

Mogens

Fra : Jane

Dato : 17-06-02 19:17

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jane
> Der er mange indviklede løsninger, jeg ville bare downloade den en gang
til,
> der er sikkert en fejl i hentningen.
>
> Mogens
Hej alle
Jeg lod scandisk overflade scane som den hele tiden poppede op med. suk det
tog lang tid, og den fandt heller ingen fejl, akkurat som Norton heller ikke
gjorde, men efter den fik lov til at gennemføre scanningen, ja, så nu virker
det hele igen, det er noget mærkeligt noget. Tak til alle der har forsøgt at
hjælpe mig.
MVH.
Jane