Hvad er der galt med Telia?
Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 15:47

Hej

Jeg forstår overhovedet ikke hvorfor der er så mange der er utilfredse med
Telia.

Jeg har ikke haft nogen problemer what so ever!

Jeg købte mobil hos Telekæden (fint selskab, heller ingen problemer dér!)
mobilen kom meget hurtigt og efter en lille uge kom simkortet. Sådan

HAr ingen problemer haft

Betaler abonnement pr. betalingsservice, hvad kan gå galt? Hvad er gået galt
for jer siden i brokker jer sådan over dem?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-06-02 15:50

Andrew skrev:
> Betaler abonnement pr. betalingsservice, hvad kan gå galt?

Jeg vil på det kraftigste råde dig til at tjekke efter at det opkrævede
beløb stemmer overens med det du har brugt.
Dette er bl.a. et punkt mange har haft uheldige oplevelser med.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 16:39

> Jeg vil på det kraftigste råde dig til at tjekke efter at det opkrævede
> beløb stemmer overens med det du har brugt.
> Dette er bl.a. et punkt mange har haft uheldige oplevelser med.

Hvordan kan man tjekke hvor meget man har brugt? Antal SMS'er og hvor mange
minutter man har talt, det registreres jo af telia!

Mvh Anders

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-06-02 10:17

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man tjekke hvor meget man har brugt? Antal SMS'er og hvor
mange
> minutter man har talt, det registreres jo af telia!

Du kan få en opkaldsspecifikation (enten på nettet eller tilsendt i
papirform for et mindre gebyr), eller også kan du selv prøve at holde øje
med, hvor meget du ringer og sender sms'er.

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - NU er det sommer, så NU kommer mc-kortet

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 16-06-02 16:09

Har du købt den gennem deres web-shop med forudbetaling?

--
Med Venlig Hilsen
Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome.dk

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 16:40

> Har du købt den gennem deres web-shop med forudbetaling?

Jeg har købt en T65 fra Telekædens webshop.

mvh Anders

Fra : Bachelor

Dato : 16-06-02 23:11

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:aei8bo$afi$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Betaler abonnement pr. betalingsservice, hvad kan gå galt? Hvad er gået galt
> for jer siden i brokker jer sådan over dem?

Du må da være ansat ved Telia ?

Fra : Nick

Dato : 17-06-02 16:25

> Du må da være ansat ved Telia ?

Så er jeg vist også ansat ved Telia (øhhh...), for jeg har haft dem i et års
tid nu, og (7-9-13) heller aldrig haft problemer. Hurtig igennem til
telefonservice, korrekte regninger og glimrende dækning.

Til alle jer der brokker sig over Telia: (Månedens brokkeselskab... sidst
var det Debitel...)

Hvad med at huske tilbage... til den gang det kun var TeleDanmark... ALLE
brokkede sig... og hvad gør de nu? Kaster sig frådende over et nyt offer.

Nogle gange (ikke alle) skulle man vel næsten få den tanke, at det est er
folk der mangler indhold i deres liv, siden de bruger så megen tid på brok.
Var der ikke én der sagde engang, at Danmark er ved at udvikle sig til en
nation af brokkehoveder?

Og lige til sidst: Hvis du personligt har haft problemer med f.eks. Telia,
så er det da fint at brokke sig, men helt ærligt: Der er sgu også nogle der
har haft problemer med Sonofon, Orange (eller hvad de hedder i denne uge) og
alle de andre selskaber. Der er en statistik som siger, at et menneske
fortæller en positiv oplevelse til 4 andre, medens en negativ oplevelse
bliver fortalt til 12 andre - altså 3 gange så mange. Så skal der jo kun få
ringe i vandet, til fjeren er bleven til 5 høns...

/Nick

P.S.: Nej - jeg er ikke ansat hos Telia. Og i dag bruger jeg TDM... Men kun
fordi det passede lidt bedre i abb.-formen.