"Bachelor" <not.working@nospam.net> skrev i en meddelelse
news:aej2fr$2743$2@news.cybercity.dk...
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:aei8bo$afi$1@sunsite.dk...
> > Jeg forstår overhovedet ikke hvorfor der er så mange der er utilfredse
med
> > Telia.
> Du må da være ansat ved Telia ?
Så er jeg vist også ansat ved Telia (øhhh...), for jeg har haft dem i et års
tid nu, og (7-9-13) heller aldrig haft problemer. Hurtig igennem til
telefonservice, korrekte regninger og glimrende dækning.
Til alle jer der brokker sig over Telia: (Månedens brokkeselskab... sidst
var det Debitel...)
Hvad med at huske tilbage... til den gang det kun var TeleDanmark... ALLE
brokkede sig... og hvad gør de nu? Kaster sig frådende over et nyt offer.
Nogle gange (ikke alle) skulle man vel næsten få den tanke, at det est er
folk der mangler indhold i deres liv, siden de bruger så megen tid på brok.
Var der ikke én der sagde engang, at Danmark er ved at udvikle sig til en
nation af brokkehoveder?
Og lige til sidst: Hvis du personligt har haft problemer med f.eks. Telia,
så er det da fint at brokke sig, men helt ærligt: Der er sgu også nogle der
har haft problemer med Sonofon, Orange (eller hvad de hedder i denne uge) og
alle de andre selskaber. Der er en statistik som siger, at et menneske
fortæller en positiv oplevelse til 4 andre, medens en negativ oplevelse
bliver fortalt til 12 andre - altså 3 gange så mange. Så skal der jo kun få
ringe i vandet, til fjeren er bleven til 5 høns...
/Nick
P.S.: Nej - jeg er ikke ansat hos Telia. Og i dag bruger jeg TDM... Men kun
fordi det passede lidt bedre i abb.-formen.