Se her - og hjælp med at sætte en stopper ~
Fra : Linda Larsen

Dato : 11-02-01 13:31

Hej alle katteleskere.

Min kæreste og jeg har selv to dejlige katte, Chili og Mocca, som nu er 10
mdr. De er nogle værre bavianer, der leger rundt, sover sammen, elsker at
putte - Jan utroligt hvor meget tid man kan bruge på dem! De er bare så
dejlige!

Jeg vil vise jer et meget sørgeligt syn - men mener at det er bedre at blive
orienteret om grusomheder for så at kunne handle aktivt....end at lukke øjne
og ører i håb om det forsvinder igen......

M.v.h. Linda Larsen

http://feca.homepage.dk/twisty_kats.htm

Fra : jannie

Dato : 11-02-01 16:34

MEEEN, men skal ikke tro på alt hvad man ser. Jeg håber ihvertfald ikke at
dette er sandt. ( Der kan laves mange ting med grafik programmer)

Fra : Nina

Dato : 11-02-01 16:59

Beklager at skuffe jer, men det er sandt...og sygt!

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Gidde

Dato : 11-02-01 17:06

Sygt ja....
Var der ikke noget med, at man havde forsøgt en underskriftsindsamling i den
mere organiserede katteverden her i DK imod avl på twistycats, fordi det faktisk
ikke er forbudt i USA?
Har der været nogle resultater?
Hvis udlandet reagerer kraftigt imod den slags - på mere officiel basis - burde
der jo ske noget....avl på misdannede dyr er jo ikke ligefrem noget et land kan
være stolt af.
- Gitte

Fra : DK True Trust

Dato : 11-02-01 17:37

Vi skrev under på en sådan liste for 2 år siden, men har aldrig sidenhen
hørt hvad der skete i sagen.
Der var mange link om twisty katte på det tidspunkt, men de er alle lukket
idag.
Der virkelig folk der avler med forsæt på twisty katte, og værre er det, at
der står folk i kø for at købe en twistykat.
Der findes ingen ord for hvilken straf sådanne mennesker skulle have.

Mange miauuer fra Birgitte

--
Breed of Maine Coon and
Norwegian Forest Cat

Fra : Morten Juel

Dato : 11-02-01 17:51

det fede ved vores 2 dejlige hanmisser er sq da de farer rundt og skaber sig
tosset

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 12-02-01 23:03

Har skrevet under!
Der var dog den mest modbydelige form for dyrplageri, jeg endnu har set!

M.v.h.
Poul E. Hansen
pevh@vip.cybercity.dk

Fra : Flemming

Dato : 12-02-01 23:18

On Mon, 12 Feb 2001 23:03:03 +0100 "Poul Evald Hansen"
<cft6753@vip.cybercity.dk>
wrote in dk.fritid.dyr.kat:

> Har skrevet under!
> Der var dog den mest modbydelige form for dyrplageri, jeg endnu har set!

Jeg har også skrevet under, well kun med navn og land men jeg håber at det
er nok?

> Der var dog den mest modbydelige form for dyrplageri, jeg endnu har set!

Ja det er sku utroligt at det kan finde sted, hvis de mennesker ikke kan se
at det er dyrplageri så forstår jeg ingenting

Jeg faldt dog over et par linjer på siden:

> Det frarådes kraftigt at kontakte mrs. Speirs direkte, da hun iflg.
> egne hjemmesider er tilknyttet yderst militante grupper og en satankult.

Hun er godt nok noget af en skrap dame ikke nok med at hun er
dyrplager, hun er også både Ny Nazist (eller det der ligner) og med i en
satanskult måske er det derfor hun ingen skrubler har med hensyn til at
avle misdannede katte (

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -