Problemer med E-mail
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 16-06-02 14:19

Jeg har 2 Maskiner Kørende på en ADSL 1024/256 fra Cybercity, Med en Switch
og Router, begge Maskiner Køre Uden problemer på Nettet, Den ene kan dog
ikke Afsende E-Mails , den Modtager Uden problemer men hvis man prøver at
sende Siger den at En eller flere af Addresserne er Forkerte, hvilket de
ikke er er der nogen der har Prøvet noget Lign.

/Jacob

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 16-06-02 16:07

Hej Jacob!

Ja jeg har også prøvet noget lignende! Du skulle vel aldrig have opdateret
Outlook, Explorer eller et eller andet for nyligt? Det gjorde jeg nemlig, og
så var fanden gal!

Du skal finde disse 2 filer på nettet, og så udskifte dem med dem du har på
din computer: (Søg på Google)

msoe.dll
msoeres.dll

De ligger under programmer\Outlook Express

Så skulle du vist være kørende igen!

/Lasse

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 16-06-02 16:11

Og hvis ikke det virker - Hvilket det nok gør - Så prøv i gruppen
edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Denne gruppe er faktisk ikke til dit spørgsmål

/Lasse