MS Windows
briani 27239
Problem med at åbne dokumenter direkte fra~
Fra : Sunshine

Dato : 16-06-02 14:07

Jeg har skiftet til Win XP pro, men har et problem med at åbne dokumenter
fra mapper.

Hvis jeg eks. dobbeltklikker i en mappe på et icon til et Word dokument, så
åbner dokumentet godt nok, men jeg bliver promtet med, at dokumentet er
åbnet og om jeg vil oprette en kopi.

I Excel sker det samme, dog får jeg bare en besked om, at dokumentet er
åbnet.

Grafikfiler kan jeg slet ikke åbne ude fra mapperne. Det skal ske direkte i
Corel Photopaint

Det samme sker, hvis jeg går gemmen Start - Senest dokumenter. Der er ingen
problemer, hvis jeg åbner direkte fra programmerne.

Hjælp mig...
Mvh Sunshine

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 15:08

Sunshine skrev:

> [...]
> dokument, så åbner dokumentet godt nok, men jeg bliver promtet
> med, at dokumentet er åbnet og om jeg vil oprette en kopi.

Har du installeret WinXP Pro ovenpå en anden version af Windows?
Det kunne nemlig godt tyde på det.

Madsen.

Fra : Sunshine

Dato : 16-06-02 17:05

> Har du installeret WinXP Pro ovenpå en anden version af Windows?
> Det kunne nemlig godt tyde på det.

Jeg formaterede først harddisken, før jeg installerede Win XP.
Det var ikke en opgradering, men en OEM version af XP

Mvh Sunshine

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 17:14

Sunshine skrev:

> Jeg formaterede først harddisken, før jeg installerede Win XP.
> Det var ikke en opgradering, men en OEM version af XP

Nå ok. Når du først har formateret harddisken er min mistanke manet i
jorden.

Madsen.

Fra : Sunshine

Dato : 16-06-02 21:07

> Nå ok. Når du først har formateret harddisken er min mistanke manet i
> jorden.

Geninstallation af Office afhjalp problemet med word og excel filer.
Så problemet med grafikfilerne skal sikkert findes ved Coreldraw...

Mvh Sunshine

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 21:41

Sunshine skrev:

> Geninstallation af Office afhjalp problemet med word og excel filer.

Nå, det var da altid noget. :)

> Så problemet med grafikfilerne skal sikkert findes ved Coreldraw...

Muligvis...

Madsen.