Telia går frem efter FDB-tilbud
Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-06-02 13:41

* Telia går frem efter FDB-tilbud
Telia Mobil har via et medlemstilbud hos FDB sikret sig så mange
nye kunder, at et års stilstand er afbrudt af ny fremgang - skriver
Økonomisk Ugebrev. Den nye adm. direktør i Telia Mobil, Jesper
Brøckner, siger til ugebrevet, at han 'glæder sig som et lille barn' til
at skulle fortælle om det nye kundeantal.

http://mobilsiden.dk/cgi_bin/newspub/viewnews.cgi?category=2&id=1023735259

Jeg tror at han glæder sig for tidligt. Mon ikke de fleste af os går væk
fra Telia igen, når de seks måneders bindingsperiode er udløbet?

Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-06-02 13:50

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror at han glæder sig for tidligt. Mon ikke de fleste af os går væk
> fra Telia igen, når de seks måneders bindingsperiode er udløbet?

Troe, det har du måske ret i...

Men Telia er jo klart det dårligste "rigtige" mobil selskab i Danmark...
Tror nu heller ikke de har det specielt godt økonomist... og så glæder de
sig over en lille fremgang, ved salg af lidt mobiltelefoner. Som de andre
selvskaber næsten tager for givet.

Istedet for at snakke så meget om kundeantal, skulle de hellere sørge for
dem der er

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-06-02 15:18

> Troe, det har du måske ret i...

Markedet er jo tæt på mættet, så det eneste der sker er at selskaberne
bytter kunder.
Hos Orange sælges der mellem 500 og 1000 abbo'er pr dag...men de glemmer
lige at sige at stort set samme antal churner hver dag.

> Men Telia er jo klart det dårligste "rigtige" mobil selskab i Danmark...

Arh...den er vist lidt tynd den påstand...

> Istedet for at snakke så meget om kundeantal, skulle de hellere sørge for
> dem der er

Yeps.

--
Mvh Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-06-02 16:15

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Arh...den er vist lidt tynd den påstand...

Så efter min mening da....

Ved ikke hvad andre mener,,, men jeg har både prøvet Sonofon, Mobilix, TDC
og Telia..... Telia klart det ringeste.... Latterli kundeserice, ringe
dækning, overtaksering (fx taksering for 80 numre)

Fra : John K

Dato : 16-06-02 18:49

> Ved ikke hvad andre mener,,, men jeg har både prøvet Sonofon, Mobilix, TDC
> og Telia..... Telia klart det ringeste.... Latterli kundeserice, ringe
> dækning, overtaksering (fx taksering for 80 numre)

Det to ting du nævner til sidst er jo faktorer du kendte til inden du
tegnede et eventuelt abonnement hos Telia.

Deres kundeservice er ikke noget at råbe hurra for, men jeg har stort set
haft dårlige oplevelser hos alle selskaber, bortset fra de helt små
selskaber som Club Blah Blah osv. - men dem har jeg aldrig været i kontakt
med

Mvh

John K

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-06-02 05:57

> Ved ikke hvad andre mener,,, men jeg har både prøvet Sonofon, Mobilix, TDC
> og Telia..... Telia klart det ringeste.... Latterli kundeserice, ringe
> dækning, overtaksering (fx taksering for 80 numre)

Det sidste punkt lyder lige som om en at klage til Telestyrelsen kunne være berettiget,
hvis der altså ikke fornyligt er kommet nye regler, der giver selskaberne lov til at
taksere 80-numre.

Claus