w3c og TD baggrund?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-06-02 13:46

Hej,

Prøver at få w3c valideret min kode.

Når jeg validerer op imod HTML 4.01 Transitional kommer flg. fejl:

^
Error: there is no attribute "BACKGROUND" for this element (in this HTML
version)

Jeg ved godt at det betyder at man åbenbart ikke må definere et
baggrundsbillede på en TD i den HTML version, men er der et alternativ. Jeg
bliver NØDT til at have et baggrundsbillede i table-cell.

// Mads

Fra : Mads Kristensen

Dato : 16-06-02 14:05

> ^
> Error: there is no attribute "BACKGROUND" for this element (in this HTML
> version)

Det er korrekt at BACKGROUND ikke er tillladt. Du skal istedet bruge css

..celle {background: ulr(gfx/verticalbar_narrow.gif)

-Mads

Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-06-02 14:31

Lige hvad jeg havde brug for!