A-ha på Train
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-06-02 13:03

Hejsa
Ja det var jo bestemt en glimrende koncert.
Men alligevel en rodet affære imo.

Der var alt for mange stille numre imo. Det ødelagde også meget af
rytmen i koncerten. Det var tydeligt at de gamle numre, og især dem
fra Scoundrel days, fungerede bedst.
Harkett's vokal var imo alt for svag, eller rettere anonym. I de numre
hvor han foldede sig ud var det jo fantastisk, men det var for
sjældent. Ekstranumrene var fede: de var fra gamle dage og Harkett
foldede sig ud.

Jeg synes også at de har et problem med at komme ud over scenen. Det
bliver langt hen af vejen opvejet af at de har nogle gode sange, men
især på de stille numre bliver det tydeligt at publikum falder meget
fra.

De spillede i 1 time 50 min, hvilket ikke sker så tit mere - og den
tid fløj afsted.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 16-06-02 15:46

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra.
>
> De spillede i 1 time 50 min, hvilket ikke sker så tit mere - og den

Jeg var til Rockshow, så jeg var der ikke. Gad ellers godt.
Men jeg så dem på Skanderborg festival sidste år og der syntes også det var
totalt godt. Især de gamle numre fungerede ret godt. Især Manhattan Skyline
(et af mine Yndlings A-ha numre). Hold kæft den rykkede. Take on me lød også
totalt godt med "rigtige instrumenter".
Var også ret sjovt at Living daylights kunne få så meget gang i publikums
stemmer!!!

Men ok det var så sidste år. Ved jo ikke helt om det gik på samme måde
igår??
Var der egentlig mange mennesker?

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-06-02 16:46

On Sun, 16 Jun 2002 16:45:32 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>stemmer!!!
>
>Men ok det var så sidste år. Ved jo ikke helt om det gik på samme måde

Der var totoalt udsolgt.

Sjovt jeg synes nemlig at Take on me, var lidt en nå-oplevelse?
Men Daylight var fed og også har var folk helt oppe og ringe i
fællessang.
Generelt oplevede jeg: jo mere rockede jo bedre lød det. De numre der
var meget elektroniske fungerede mindre godt.
Og ja Manhattan, Scoundrel days og I've been losing you, fungerede
rigtig godt. Men det er også min yndlings A-ha-plade.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas Olsen

Dato : 16-06-02 17:11

Så skulle du have været i Vega - der var der fest og Mortens stemme havde
ingen problemer med at nå ud over scenen.

Bedste numre: Manhattan Skyline, The sun always shines, Scundrel days,
Hunting high and low.... Nej jeg stopper her, det hele (måske på nær et par
numre) var det fedeste. Jeg kan ikke komme mig over hvor fedt han
synger.......

Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-06-02 19:30

On Sun, 16 Jun 2002 18:11:13 +0200, "Thomas Olsen" <thol@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Hunting high and low.... Nej jeg stopper her, det hele (måske på nær et par
>numre) var det fedeste. Jeg kan ikke komme mig over hvor fedt han

Der var masser af fest og folk var virkelig tændte (især de små piger
med blomster!!).
Og så har de slået Lerchenfeldt som den kedeligste guitarist

Morten
morten@bowman.dk