katte hus
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 16-06-02 13:03

Hejsa allesammen ..

Jeg fandt dette på nettet .. Er ikke sikker på papirs-poser er holdbare
nok til terroristerne her i huset ..men måske små pap-kasser ???

http://www.makingfriends.com/cat_condo.htm

Knus fra Pia

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-02 13:53

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> writes:

> Hejsa allesammen ..
>
> Jeg fandt dette på nettet .. Er ikke sikker på papirs-poser er holdbare
> nok til terroristerne her i huset ..men måske små pap-kasser ???

Det kan du sagtens lave i papkasser også..;-D
Og de bliver bare vilde med det, det er 1000 % selv havde jeg lavet
noget lignende til Melissa's mivere og der gik maaaange timer med at
lege der..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 16-06-02 18:12

men måske små pap-kasser ???

> http://www.makingfriends.com/cat_condo.htm

ihhh det ville cæsar elske!!!! *S*

og så kan jeg sidde med en fjerpind og drille ham... ihh han ville være helt
vild med det! *S*

Så det tror jeg også at de små mivere vil være!!!

Mvh Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.