Dejan Flasher/Win Xp
Fra : Sørensen

Dato : 16-06-02 12:31

Siden jeg har opgraderet fra win98 til winXp kan jeg ikke få min Dejan
Flasher til at virke. Den skriver at den vil bruge com2 porten, men jeg har
altid skulle bruge printerporten. Er der nogen, som har en ide om hvad som
skal ændres.

Ib

Fra : 12unlocked

Dato : 16-06-02 17:08

"Sørensen" <ibib@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> altid skulle bruge printerporten. Er der nogen, som har en ide om hvad som

Du skal køre med Rolis 4.78 og en driver der hedder Dejan2k ,tror jeg
nok.Kan hentes på www.gsm-free.com

Mvh. Lars
Mobil unlock-Update-Reparation.
Salg og montering af tilbehør.
www.12unlocked.subnet.dk
Tlf. 40629093

Fra : Sørensen

Dato : 16-06-02 20:53

Jeg har downloadet Rolis 4.78 men den vil ikke køre under min Win Xp. Hvad
går galt.

Ib

Fra : John

Dato : 16-06-02 21:48

Starter du driveren Dejan2k som Lars også omtaler, inden ??

/John

Fra : Franke

Dato : 17-06-02 07:07

Du skal bruge programmet/driveren "userport" til Rolis og alle andre
win95/98/ME programmer med port acess, hvis de skal fungere under 2K og
XP (Det er også det der følger med dejan2k pakken)

Download fra:

http://www.embeddedtronics.com/public/Electronics/minidaq/userport/UserP
ort.zip

Franke