Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt album
Fra : Hans Kruse

Dato : 16-06-02 09:50

Et nyt album er oprettet http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=225 med
naturbilleder og et par solnedgange i Lønstrup (Jylland) fra sidste uge.
Mvh,
Hans

Fra : John

Dato : 16-06-02 11:07

> Et nyt album er oprettet http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=225
med
> naturbilleder og et par solnedgange i Lønstrup (Jylland) fra sidste uge.
> Mvh,

Jeg må sige, at Canon lader til at ha ramt plet, da de konstruerede
eksponerings-automatikken i din model. Det er bedstemt ikke alle forundt
(uden brug af filtre) at få så flot en himmel, samtidig med en veleksponeret
forgrund.
Flot...

--
MVH
John K Hansen

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-06-02 11:31

Hans Kruse skrev:

> [...]
>naturbilleder og et par solnedgange i Lønstrup (Jylland) fra sidste uge.

Hej Hans.

Flotte billeder.
Sjovt at du en Køb-En-Havner skal helt til "hovedlandet" for at finde
de smukke billeder

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Morten Winther

Dato : 16-06-02 13:36

> Et nyt album er oprettet http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=225
med
> naturbilleder og et par solnedgange i Lønstrup (Jylland) fra sidste uge.

Helt sikkert nogle flotte billeder. Ingen tvivl om at din Canon G2 giver
nogle flotte farver.

Husk du også kan henvise på en kortere måde:
http://megapixel.dk/vis/album/225

/ morten