En lille undersøgelse
Fra : Jørgen L.

Dato : 16-06-02 00:02

For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres sommerferie ???

Vi skal til Balaton søen for første gang og vi GLÆDER os.

Hilsen Jørgen

Fra : Hans

Dato : 16-06-02 05:56

> For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres sommerferie ???
>
> Vi skal til Balaton søen for første gang og vi GLÆDER os.
>
> Hilsen Jørgen

Vi skal til Bibione i Italien og det er 4. gang !!!

Hans Jensen
Ford Focus 2,0 + Garmin GPS V

N 55' 29.170
E 12' 04.665

Denne mail er scannet for virus af Norton

Fra : PHK

Dato : 16-06-02 08:35

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres sommerferie ???

Camping Rubicone - for 4. gang (eller er det 5.?).

Og vi glæder os "molti".

--
_
|_|

Fra : alice_trauelsen

Dato : 16-06-02 08:44

Hej Jørgen
Ja, vi har haft den første, hvor vi var på mini ferie, weekende i sidste
uge, på Assens Camping Vilmose, hvor vi havde lejet en hytte og havde
vores hund Pippi og vores barnebarn Trisse med. Vi tager en tur mere
samme sted, den sidste weekend i august. Det er vores ferie.
Jeg ønsker alle en rigtig god sommer
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent F. Hansen

Dato : 16-06-02 09:03

Hej Jørgen

Vi tager i år til Frankrig hvor vi følger kysten fra Ostende til Bordeux og
derefter middelhavskysten til Genova for derefter at vende næsen nordpå
gennem Italien, Østrig og Tyskland 4 uger i autocamper "skønt"

Vi var i Ungarn ved Balatonsøen sidste år dejligt land, men noget
overfyldt.

Hansen

Fra : Annemone

Dato : 16-06-02 10:14

Vi skal til Give og i cv en uge - 26.

God ferie
Ena.

Fra : Christa Andersen

Dato : 16-06-02 11:10

Hej Jørgen!

Det er et hyggeligt initiativ du har taget

Vi skal (i vores lille Hymer Eriba Familia fra 1981) til Jesperhus Camping
på Mors, derfra videre til Skivern Camping og så ned gennem Jylland langs
Vestkysten uden faste mål. Hjem et par dage og så igen af sted til
Kerteminde i nogle dage. Det sker over ugerne 27 - 28 - 29.
I år har vi nået at være 5 dage på Samsø (herligt), i Pinsen på
Bøsørecamping ved Nyborg og til et supergodt træf på Jyllandsringen.
Endnu har vi ikke fået nok af at campere i Danmark. Vi opdager stadig - for
os nye - skønne pletter.
Det skyldes måske også, at vi er rimeligt nybegyndere.
God sommer til jer!

Kom og sig hej, hvis I ser sådan en ældre lille Hymer undervejs. Der er ikke
så mange af slagsen her i DK.
Vi har spurgt os selv nogle gange, om vi måske er de eneste!
Sommerhilsen fra Christa.

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-06-02 12:08

Jørgen L. skrev:

> For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres
> sommerferie ???

Nu er det ikke for at ødelægge et udemærket og hyggeligt initiativ.

Men jeg kan ikke lade være med at spekulere hvor mange potentielle
indbrudstyve der læser med og tænker - aha - nå det er så der vi skal lave
indbrud når fam. Hansen er i Harzen hele uge 28...

Måske man skulle lade være med at skrive hvornår man tog af sted? Bare en
tanke...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Jørgen L.

Dato : 16-06-02 14:04

> [...]
> indbrud når fam. Hansen er i Harzen hele uge 28...
>
> Måske man skulle lade være med at skrive hvornår man tog af sted? Bare en

Hej Dennis.

Jeg kan ikke være mere enig, der er jo ingen grund til at gøre det lettere
at få besøg, af samme grund skrev jeg ikke hvor jeg kommer fra eller hvornår
vi skal afsted.

Hilsen Jørgen

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-06-02 15:33

Jørgen L. skrev:
> Jeg kan ikke være mere enig,

Det regnede jeg nu også med

>der er jo ingen grund til at gøre det
> lettere at få besøg, af samme grund skrev jeg ikke hvor jeg kommer
> fra eller hvornår vi skal afsted.

Det var også mest myntet på dem der har skrevet det.
Mht. hvor man kommer FRA, så kan en given tyv vel nok finde ud af det hvis
han virkelig vil. Det er ikke specielt uoverkommeligt at finde ud af hvilken
by afsenderen skriver fra, og med et opslag på www.dgs.dk så er man rigtig
langt.

Men nu bevæger vi os vist ud af en tangent, så EOD herfra...

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-06-02 15:33

> For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres sommerferie ???
>
> Vi skal til Balaton søen for første gang og vi GLÆDER os.
>
> Hilsen Jørgen
>
> Til Norge med campingvogn!
Mvh. Dan

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-06-02 17:02

Hej.
Vi tager til Sverige i ca. 14 dage og senere i september er det 14 dage i
Sydfrankrig.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Dorthe

Dato : 17-06-02 08:09

Hej.

Vi skal også til Balaton, - vi var der også forrige år, og det er RIGTIG
godt.
I kan godt glæde jer!

Hilsen Dorthe.

Fra : RK

Dato : 18-06-02 00:22

Camping CA, Savio Italien 3 uger, her har vi nu for anden gang lejet et luksus telt med det hele, igennem Dansk Friferie, og det er
bare Ski..godt.

Kan i alle sammen have en god sommer

RK.

Fra : Henrik Høgh

Dato : 20-06-02 13:13

> For at få stillet min nysgerighed, hvor skal i hen i jeres sommerferie ???
>
> Vi skal til Balaton søen for første gang og vi GLÆDER os.
>
> Hilsen Jørgen

Vi tager til :
Tyskland, Luxemburg, Frankrig, Belgien, Holland (og jylland).

Målene er at gense Luxemburgs skove i nord. derefter Disneyland, derefter et
sted i sydholland, og hjem

--
Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : Klaus Jensen

Dato : 23-06-02 11:18

Hej Jørgen - og alle andre

Vi tager til Neckargemünd øst for Heidelberg for anden gang i lejet CV og
for fjerde gang i Heidelberg-området generelt.

Og i år for første gang med en VDO Dayton navigator. Jeg er spændt på, om
den kan hjælpe os uden om nogle køer i Tyskland. Og på vores udflugter er
jeg sikker på, at den guider os lige frem til målet - om det så er et
parkeringshus midt i Frankfurt eller en borgruin ved Neckar.

Bare en skam, at de nye kort er så dyre !

Med venlig hilsen og god sommer
Klaus Jensen

Fra : Jacob Jensen

Dato : 29-06-02 21:47

Chaoscamping i Sverige og Danmark sammen med 3 tossede venner i to uger

Fra : HANS KURT LARSEN

Dato : 30-06-02 09:02

Vi kører ned til Allan i Saint Reimese for 4 gang
http://www.jorgensen.fr/residence/DKcamping1.htm

--
MVH:
Hans Kurt Larsen