MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mitsumibrænderproblem
Fra : Snip

Dato : 15-06-02 21:23

Jeg en Mitsumi CR-4804TE brænder og bruger Winoncd 3.7.
Jeg får fejlmeddelelsen Loading interface failuere. Jeg formoder at
computeren ikke kan finde brænderen. Enhåndsorientering siger alt ok. Hvad
er der galt? Kan jeg teste om brænderen har forbindelse til computeren?

Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 15-06-02 22:05

> Jeg en Mitsumi CR-4804TE brænder og bruger Winoncd 3.7.
> Jeg får fejlmeddelelsen Loading interface failuere. Jeg formoder at
> computeren ikke kan finde brænderen. Enhåndsorientering siger alt ok.

Understøtter WinOnCD 3.7 din brænder? Kg inde på WinOnCD's hjemmeside.

> Hvad er der galt? Kan jeg teste om brænderen har forbindelse til
> computeren?

Kan du læse alm. cd'er i den, for så virker den.

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på usenet.

Fra : Snip

Dato : 15-06-02 22:18

Testede med en audio-cd. Den kører godt nok men der er ingen lyd. Hvad så?

Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 15-06-02 22:28

Snip wrote:
> Testede med en audio-cd. Den kører godt nok men der er ingen lyd.
> Hvad så?

Test den med en alm. cd....en audio-cd kører, bare der er strøm til
skidtet....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-06-02 22:50

"Snip" <snip@post8.tele.dkNOT> wrote in message
> Jeg en Mitsumi CR-4804TE brænder og bruger Winoncd 3.7.

Har du prøvet at opdatere programmet??

Synes altid man hører en masse fejl om det program...

Ellers prøv med fx Nero Burning ROM programmet www.ahead.de

Fra : Snip

Dato : 15-06-02 23:59

Det har ellers virket godt indtil nu. Er det fordi der ikke er lyd på
brænderen ved afspilning af audio-cd? Jeg lod den køre en installation af
Lademann hvilket forløb perfekt. Den afspiller lydfilerne, men der kommer
ingen ly. Måske det er SB-live der er problemet m.h.t. lyd. Er det Winoncd
der ikke kan finde brænderen?

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Snip

Dato : 16-06-02 02:27

Jeg installerede Nero Burning og så virkede det!

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-06-02 16:55

Snip wrote:
> Den afspiller
> lydfilerne, men der kommer ingen ly. Måske det er SB-live der er
> problemet m.h.t. lyd. Er det Winoncd der ikke kan finde brænderen?

Du kan mangle det lille kabel der går fra cdrom til lydkort på brænderen.

mvh
Henning