MS Windows
briani 27239
Win XP, sluk/genstart
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 15-06-02 21:02

Hvordan er det nu man skifter fra de 3 knapper ved nedlukning til den
traditionelle boks.
Har prøvet det før, men kan ikke huske det.

Mvh.
Jørgen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-06-02 21:05

"Jørgen Thorsgaard"
<joergen.thorsgaard@privat.dk> skrev:
> Hvordan er det nu man skifter fra de 3 knapper ved
> nedlukning til den traditionelle boks.
> Har prøvet det før, men kan ikke huske det.

Vha. af PowerToys ?
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>
- TweakUI.

Mvh.
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 15-06-02 21:14

Jørgen Thorsgaard skrev:

> Hvordan er det nu man skifter fra de 3 knapper ved nedlukning til den
> traditionelle boks.

Control Panel > User Accounts > 'Change the way users log on or off' >
Fjern flueben ved 'Use the welcome screen'.

Madsen.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-06-02 21:51

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:
> Control Panel > User Accounts > 'Change the way
> users log on or off' >Fjern flueben ved 'Use the
> welcome screen'.

Det var sådan ja, det er svært at huske, når det kun er
gjort få gange og mine i mine images er det gjort ;)

Venligst
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 15-06-02 22:02

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Det var sådan ja, det er svært at huske, når det kun er
> gjort få gange og mine i mine images er det gjort ;)

Jeg måtte også lige slå den fra for at være sikker. ;)
Normalt kører jeg med velkomstskærmen slået til.

Madsen.

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 15-06-02 21:31

Tak for hjælpen.