Intimbarbering.
Fra : Lille mig

Dato : 15-06-02 19:30

Hejsa.

Jeg har for nylig lige købt den nye Venus skraber og synes faktisk den er
rigtig god og kan varmt anbefales.

Når jeg skal barberer mig gør jeg det når jeg er i bad og når huden er godt
varm blød af badet smører jeg mig ind i barberskum og skraber så de ønskede
steder. Først med hårene og så bagefter mod dem for at opnå den optimale
barbering. Derefter skyller jeg og vasker grundigt med en UPARFUMERET intim
sæbe (bruger den fra Matas) og skyller igen.
Pas på når du skal tørre dig med håndklædet - din hud er sart så dup i
stedet vandet af med håndklædet. Når huden er tør så smør dig ind i Helsosan
(pattesalve) et par gange om dagen. Salven er nemlig antiseptisk og tager de
fleste bakterier efter barberingen.

Held og lykke!

Hilsen Helle

Fra : Chokmah

Dato : 15-06-02 20:18

On Sat, 15 Jun 2002 20:30:00 +0200, "Lille mig" <helle@jirty.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Jeg har for nylig lige købt den nye Venus skraber og synes faktisk den er
>rigtig god og kan varmt anbefales.

Ohhh hvorfor har man ikke en kugle pend når man lige
står og mangler ...???

> [...]
>barbering. Derefter skyller jeg og vasker grundigt med en UPARFUMERET intim
>sæbe (bruger den fra Matas) og skyller igen.

man kan ikk få den i netto ??

>Pas på når du skal tørre dig med håndklædet - din hud er sart så dup i
>stedet vandet af med håndklædet.

jeg har en ide om at toilet parpir suger bedere og er mindre smerte
frit ?

>Når huden er tør så smør dig ind i Helsosan
>(pattesalve) et par gange om dagen. Salven er nemlig antiseptisk og tager de
>fleste bakterier efter barberingen.

Det gør ko patte salve også jeg bruger det på hunden når den har revet
sig - selv de mest infame ridser fra kat eller tjørn er væk på et par
dage - samt man kan få en ordentlig bøtte for bare 48½ kr

>Held og lykke!

jow tak i lige måde
MvH
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Ghita

Dato : 15-06-02 21:20

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 15 Jun 2002 20:30:00 +0200, "Lille mig" <helle@jirty.dk>

> man kan ikk få den i netto ??

Brugsen har også en udmærket intim/special sæbe hvis det er tættere på ?

Ghita

Fra : Chokmah

Dato : 15-06-02 22:08

On Sat, 15 Jun 2002 22:19:37 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

>Brugsen har også en udmærket intim/special sæbe hvis det er tættere på ?

Nope 2450 sv - vi er alle sammen på røwen - der er kun Netto
MvH
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Rodenberg

Dato : 15-06-02 23:34

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har for nylig lige købt den nye Venus skraber og synes faktisk den er
> rigtig god og kan varmt anbefales.
>
> Når jeg skal barberer mig gør jeg det når jeg er i bad KLIP

Hej, prøv noget nyt lad håret gro
Det er meget kønnere og mere naturligt med din normale behåring mellem ben
og under arme.

Mvh Roden

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 17-06-02 08:19

"Rodenberg" <bulderbassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej, prøv noget nyt lad håret gro
> Det er meget kønnere og mere naturligt med din normale behåring mellem ben
> og under arme.
>
> Mvh Roden

Det er der jo nok delte meninger om Jeg syntes fx. det er meget frækt
med en helt glat mis

- Men det er nu også noget smukt med en med moderat behåring (bare det ikke
er ned af lårene)

Mvh Tommy

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-02 21:49

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@bruus.fjern.dk> wrote in message

> [...]
> med en helt glat mis
>
> - Men det er nu også noget smukt med en med moderat behåring (bare det

Mænd, der vil have uselvstændige, barnlige, svage lolitakvinder, elsker
baby-look og nulhår..

Os der tør jævnbyrdighed, finder at det er et brist, hvis hun spilder tid på
at korrigere på det naturlige.

Hår under armhulerne var engang tabu - men anses nu af mange for at være
frækt og liderligt-associerende-til-pubeshår. Mode bør foragtes - tænk selv.

Fra : Heidi

Dato : 18-06-02 07:12

Bo Warming wrote:
> Mænd, der vil have uselvstændige, barnlige, svage lolitakvinder,
> elsker baby-look og nulhår..

Sikke en gang fis.

> Os der tør jævnbyrdighed, finder at det er et brist, hvis hun spilder
> tid på at korrigere på det naturlige.

Endnu mere pladder - hvornår begynder du at snakke for dig selv, og
ikke for andre?

> Hår under armhulerne var engang tabu - men anses nu af mange for at
> være frækt og liderligt-associerende-til-pubeshår. Mode bør foragtes -
> tænk selv.

Så det vil sige at man ikke kan tænke selv hvis man følger moden?
(Moden er i øvrigt _ikke_ grunden til at jeg kunne finde på at barbere
mig diverse steder - jeg gør det lige så meget for min egen skyld, som
for kærestens).

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-02 09:28

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> wrote in message

> Sikke en gang fis.

Lillie Brent erkender, at hun er slem til at generalisere, og debatten
bliver urimelig lang i spyttet, hvis man hele tiden skal føje forbehold til
om at "der er undtagelser". Jeg er enig med Lillie.

> Endnu mere pladder - hvornår begynder du at snakke for dig selv, og
> ikke for andre?

At jeg en sjælden gang søger at krydre visse indlæg med et "fodnote-apparat"
af vismands-citater, betyder jo ikke, at jeg kryber i skjul og ikke tør
"snakke for mig selv" - vel?
Vedr nøgne venusbjerge skal jeg da gerne erkende at jeg engang synes det var
frækt og tiltrækkende - og en kæmpe græstørv gør skridtslik til en rigeligt
kradsbørstig oplevelse. Men der er altså noget bæredygtigt og godt ved det
> [...]

> (Moden er i øvrigt _ikke_ grunden til at jeg kunne finde på at barbere
> mig diverse steder - jeg gør det lige så meget for min egen skyld, som

"Man dutter folk en mening på, hvis vanvid alle kan forstå"
Selvfølgelig mener jeg ikke at alle der følger moden er dybt uselvstændige
slavenaturer.
Jeg tar da bukser på, når jeg forladet min have - slap som jeg er. Mennesket
er ikke en ø, og man er bl.a. pga politivedtægten nødt til at underkaste sig
korpsånden.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 19-06-02 08:56

On Tue, 18 Jun 2002 08:11:35 +0200, "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk>
wrote:

>Sikke en gang fis.

det ved jeg sgu ikke... det kommer lidt an på hvad for en dynamik der
ligger bag .... jeg vil ikke benægte at forholdet kan finde sted dog
både med og uden intim barbering .... det kommer i så fald an på hvor
meget der fokuseres på det hvis man mener at der er så meget libido i
af være eller opservere intimbabering så - er filmen IMO allerede
knægget det er simpetlhænd noget af det mest røvsyge man kan tale med
andre mennesker om og siger egentligt noget om den der gør det IMO
lever et uspænende liv hvor der ikke sker noget bemærkelsesværdigt -
hvorfor man må skrabe den definitive bund af kedsomelige hændeslser
for at opnå med menskelig kontakt.

>Endnu mere pladder - hvornår begynder du at snakke for dig selv, og
>ikke for andre?

ja det er jo hans menning ...som jeg delvist godt kan nikke
gendkenende til .... borste fra jeg synes intimbarbering ved en kvinde
som jeg har sex med er såre enkelt praktisk fordi man har meget bedre
kontakt med skam læber klit køns åbning.

>Så det vil sige at man ikke kan tænke selv hvis man følger moden?

nej det kan man ikke !!!!

>(Moden er i øvrigt _ikke_ grunden til at jeg kunne finde på at barbere
>mig diverse steder - jeg gør det lige så meget for min egen skyld, som
>for kærestens).

hvis du gør det for kærstens skyld så er du et fjols -
men hvis du gør dte fordi du slev skønner det er rart og praktisk så
er du som du skal IMO skal være

MvH
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 19-06-02 16:01

Ja, fordi Heidi svarede på BW's indlæg, kan jeg se (dele af?) det han har
skrevet. BW - du er i mit killfilter, så for min skyld behøver du ikke svare
på mine indlæg! Jeg gider ganske simpelthen ikke svare på - endsige læse -
dine, laaange, kværulerende indlæg, som mest af alt er citater.
/Tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-06-02 16:48

Tommy Bruus-Jensen <tommy@bruus.fjern.dk> stjal båndbredde med
følgende:

> [...]
> ikke svare på mine indlæg! Jeg gider ganske simpelthen ikke svare på -
> endsige læse - dine, laaange, kværulerende indlæg, som mest af alt er

Hvad med, at du undlod at kommentere et indlæg fra en debattør, der
tilsyneladende er placeret i dit kill-filter? Barnligt og useriøst!

[FUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 19-06-02 19:27

Er der stadig nogen der ikke har ham i deres filter ????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-02 20:42

Wed, 19 Jun 2002 20:26:57 +0200, skrev "Kenneth N. Rasmussen"
<knr@hudii.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fut: news:dk.admin.netikette